  • 201. Data: 2011-01-15 21:47:06
    Temat: Re: Stawiam tak? tez? w temacie aut nienowych.
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 09.01.2011 00:54, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Wojtek Borczyk" <b...@m...astro.amu.edu.pl> napisał w
    > wiadomości news:

    > Nie raz nawet.
    > Nie mam nic do żadnego porządnie utrzymanego auta.
    > Choćby i miało ze 100 lat.

    Czy zatem nie lepiej lansowac teze o rzetelnych przegladach niz o wieku
    samochodu? Mam dziwne wrazenie, ze to by zalatwilo w 100% to o co tutaj
    walczysz.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 202. Data: 2011-01-15 21:58:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości news:

    > Czy zatem nie lepiej lansowac teze o rzetelnych przegladach niz o wieku
    > samochodu? Mam dziwne wrazenie, ze to by zalatwilo w 100% to o co tutaj
    > walczysz.

    Oczywiście że to by załatwiło.
    Ale widać to jest komuś nie na rękę, skoro przez kilkadziesiąt lat nie idzie
    nic z tym zrobić.

  • 203. Data: 2011-01-15 21:59:43
    Temat: Re: Stawiam takš tezę w temacie aut nienowych.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie mow, ze w Rumunii jest wieksza sprzedaz nowych aut niz w Polsce

    Mówię tylko, że mniej złomów po ulicach jeździ.
    A w tym kupa nowych Dacii.
    Ale może są z drugiej ręki, z innego kraju, tego nie wiem.
    Niemniej nie wyglądają jak 20 letnie Fordy czy Ople. ;-)

  • 204. Data: 2011-01-15 22:36:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 Jan 2011 21:59:43 +0100, Cavallino wrote:

    >Mówię tylko, że mniej złomów po ulicach jeździ.
    >A w tym kupa nowych Dacii.

    A reszta samochodow jaka ?
    Bo pamietam Bukareszt sprzed lat .. same dacie :-)

    J.

  • 205. Data: 2011-01-15 22:40:57
    Temat: Re: Stawiam tak? tezę w temacie aut nienowych.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A reszta samochodow jaka ?

    Taka jak w Polsce 10 lat temu, tylko proporcje inne.

  • 206. Data: 2011-01-16 00:57:08
    Temat: Re: Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 08.01.2011 17:25, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Excite" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Na przypadki po których gołym okiem widać, że żadnego przeglądu nie
    > miały, wystarczy.
    > Ciężko raczej sfałszować dokumentację geometrii podwozia dla
    > czteroślada, czy testu czystości spalin dla olejożernego złoma, to już
    > wymaga zachodu, więc flaszka nie wystarczy.

    No wlasnie .. rejestrowanie przebiegu przegladu. Moim zdaniem nie trzeba
    kamer, wystarczy jak dane ze "sciezki zdrowia" trafialy by do komputera
    i komputer drukowal wynik testu. Z tego co wiem, tak sie to dzieje w
    Irlandii - diagnosta recznie wpisuje tylko te parametry, ktorych
    automatycznie zbadac sie nie da.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk