  • Data: 2020-04-08 18:10:13
    Temat: Re: Statystyki wypadków za 2019
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. w
    <news:5e8dce33$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > https://moto.pl/MotoPL/7,88389,25851913,rok-2019-to-
    kolejny-w-ktorym-wzrosla-liczba-zabitych-na-drogach.
    html#s=BoxOpMT

    > Moment - a konkretnie to co "wszystko" ?

    J.F. -- jesteś idiotą i dobrze Ci z tym?

    Ten debil Jedrzejczak nakłamał juz w temacie....

    > zreszta patrzac po tych wynikach, to i tak zazwyczaj kierowca winny.
    > Ale co sie dziwic - niewazne, ze pieszy wbiegl na czerwonym, nadal
    > jest to przejscie :-)

    "Z kolei najczęstsze przyczyny wypadków z winy pieszych to:

    wejście na jezdnię bezpośrednio przed jadącym pojazdem - 941 wypadków (50,1
    proc. wszystkich wypadków spowodowanych przez pieszych),
    przekraczanie jezdni w miejscu niedozwolonym - 218 wypadków (11,6 proc.),
    wejście na jezdnię zza pojazdu, przeszkody - 201 wypadków (10,7 proc.),
    wejście na jezdnię przy czerwonym świetle - 155 wypadków (8,2 proc.).
    "

    To jakby zdaje kłam twierdzeniom anonimów na tej grupie, ze pieszy na
    przejściu ma bezwzględne pierwszeństwo

    PS
    Idiotami piszącymi, że teraz jest więcej wypadków niż rok temu się zajmij...
    Budzik, Shrek i inne debilki...
    Statystyki są dostępne dla każdego, ale one mają problemy mentalne...
    No chyba, że Ty też masz taki!

    --
    'Tom N'