  • Data: 2020-04-08 20:01:33
    Temat: Re: PiS nie rokuje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:7ebb3411-5239-436d-af09-f0098767956d@go
    oglegroups.com...
    >Limit w promilach wprowadzony jest ze względu na czynnych miękkich
    >alkoholików.
    >Oni żeby żyć musza mieć cały czas niewielkie stężenie alkoholu we
    >krwi. Bez tego zachowują się jak narkomani na głodzie.
    >W Polsce takich jest kilka milionów.

    troche watpie ...

    >Bez jakiegoś niewielkiego dopuszczalnego limitu promili załamała by
    >się gospodarka.

    Czyli oni nie tylko przed praca pija, ale jeszcze jada do niej
    samochodem ?

    >Mieli coś zrobić z małpkami i nic nie zrobili. Powód prosty.
    >Alkoholicy bez dostaw procentów nie byli by w stanie pracować.
    >Jak idąc do pracy kupi setkę wódki i ja przez kilka godzin po małym
    >lyczku wypije to może pracować.
    >Jak zlikwidować albo podnieść cenę małpek to kolejne objętości są
    >sporo większe.
    >Jak by kupił pół litra to wypił by w jeden dzień a nie w pięć.

    Jest to jakis argument ... ale mowisz, ze dwoch malpek sobie nie
    wypije ?

    >Pierdolenie o winie do obiadu albo piwie po obiedzie uskuteczniają
    >alkoholicy. Muszą mieć jakieś wytłumaczenie dla siebie i innych.
    >Nie lubię piwa.

    i dorabiasz ideologie :-)

    >Kiedyś miałem okazję spróbowania piwa alkoholowego i bezalkoholowego.
    >Dla mnie pod względem efektów smakowych piwo bezalkoholowe nie
    >różniło się od tego z alkoholem.
    >To dlaczego miłośnicy piwa po obiedzie nie napiją się piwa
    >bezalkoholowego?

    ale po co, jesli nigdzie nie jada ?

    >Uprzedzając odpowiedzi w stylu że nie ma ulubionego gatunku
    >bezalkoholowego od razu odpowiem że chyba nie robią piw
    >bezalkoholowych po 2 złote tylko droższe. Czyli że piwa bezalkoholowe
    >są odpowiednikami średnio drogich piw.

    Wiec po co przeplacac :-)

    Dawniej bym napisal, ze to nie powinno tak byc, ze czlowiek nie moze
    sie w upalny dzien piwa napic.
    Ale teraz faktycznie bezalkoholowych przybywa, widac, niektorzy nie sa
    alkoholikami i jadac samochodem wybieraja to drozsze :-P

    J.