  • Data: 2020-04-09 01:00:11
    Temat: Re: PiS nie rokuje
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przy ponad jedenastu litrach czystego spirytusu na głowę Polaka udowodnij że nie ma
    kilku milionów alkoholików. Czy zdajesz sobie sprawę z tego ze podzielenia 11 litów
    wódki na łeb wypiłeś dzisiaj prawie malpke. I to codziennie wypijasz statystyczna
    małpkę a tak jak tutaj jestesmy to dwie bo ja nie pije. No i co pijacka mordo
    wychlewajaca tygodniowo lepiej niż pół litra? To teraz wyobraź sobie że ty tylko mój
    przydział wypiłeś. A co mają powiedzieć tacy co mają starych teściów i rodziców co im
    lekarz zabronił picia alkoholu i nie piją. Trójkę dzieci i niepijaca żonę. Taki ktoś
    nie ma prawa mieć 0,0 na alkomacie.