    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Starzenie metalu
    Date: Tue, 24 May 2011 23:01:23 +0200
    <irg7jv$505$1@inews.gazeta.pl>

    On Tue, 24 May 2011 12:17:04 +0000 (UTC), Krzysztof Chajęcki wrote:

    >przy takim podejściu sugeruję zastanowić się nad tym, czy kalkulatorowi
    >można zaufać

    Oczywiscie ... nie.

    >i dla pewności schować go do szuflady i wyjąć suwak logarytmiczny,
    >a potem policzyć bez błędów kilka wyznaczników macierzy,
    >tak 5x5 minimum... :->

    A tu niestety mam przekonanie graniczace z pewnoscia .. ze sie pomyle
    :-)

    Ale tak czy inaczej - liczyles cos recznie, wychodzil ci wymiar
    powiedzmy 100mm, inni tez stosowali 100mm, nie zawalilo sie, jak ci
    teraz komputer policzy 95mm, to pewnie dobrze. Ale robisz cos nowego,
    nie wiesz ile trzeba, MES policzyl ze wystarczy 70mm i jest dobrze ..
    i jakie mozesz miec do tego zaufanie ?

    J.