-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
<5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
<ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
<5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
<5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
<5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
<5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
<5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<ovdn0k$fle$1@news.mixmin.net>
<5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ove3ui$baa$1@node1.news.atman.pl>
<5a1aa348$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<oved26$beq$1@node2.news.atman.pl>
<5a1ac799$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
<ovehif$beq$4@node2.news.atman.pl>
<5a1add2c$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<ovempr$beq$6@node2.news.atman.pl>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Sun, 26 Nov 2017 16:53:29 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <ovempr$beq$6@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 40
Message-ID: <5a1ae378$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.43.254.155
X-Trace: 1511711608 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 650 178.43.254.155:29136
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619782
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-11-26 o 16:32, Shrek pisze:
> W dniu 26.11.2017 o 16:26, cef pisze:
>
>> He, he - bo słowo "dwukończynowa" to mój własny produkt
>> chciałem, żeby było czytelniej. Nie wiedziałem, że tam takie straszności.
>> Ja bym szukał inteligentniej tzn pod kątem: badania psychomotoryczne,
>> czas reakcji, reakcja złożona - troche tego jest - jak masz czas to
>> sobie czytaj.
>> Ja zakładam, że kobita z poradni bada setki tych ludzi, to wie co mówi.
>
> Generalnie ciężar dowodu spoczywa na postulującym tezę. Artykuł dlaczego
> należy wciskać jednocześnie już dostałeś (dzięki uprzejmości Dominika).
> Moim zdaniem wyczerpuje on temat, nawet jeśli jedną nogą wciśniesz pedał
> o 20ms wcześniej.
>
>>>> Już mi się nie chce drążyć :-)
>>>> Opóźnienie z jakim wciskam sprzęgło jest znikome.
>>>
>>> To czemu ci gaśnie?
>>
>> Zgasł mi w naprawdę awaryjnym hamowaniu.
>
> No ale czemu, skoro sprzęgło wcisnąłeś?
No przecież napisałem, że nie było czasu.
Jak nie było czasu, to nie wcisnąłem wtedy.
>> A Ty piszesz tak jakby gasł silnik mi co chwilę przy każdym hamowaniu.
>> Nigdy Ci silnik nie zgasł?
>
> Bo piszesz, że hamowałeś awaryjnie kilka razy, z czego zgasł ci trzy.
> Czyli gdzieś z grubego palca co drugie hamowanie:P
No kurcze a ile Ty razy miałes awaryjne hamowanie i co to jest wg Ciebie
awaryjne?
Co chwilę czy raz do roku czy raz na 100tys?
Bo hamowań gwałownych to ja mam sporo, ale tych naprawdę uważanych
przeze mnie za awaryjne, to nie mam na pęczki. Raz pamietam na pewno, że
mi zgasł, raz nie jestem pewny, to napisałem, że może raz, dwa albo trzy
- ile było wszystkich awaryjnych, to nie liczę. Raczej mniej niż 20.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.17 16:56 cef
- 26.11.17 17:14 Shrek
- 26.11.17 17:37 cef
- 26.11.17 17:46 cef
- 26.11.17 18:02 cef
- 26.11.17 18:39 mk4
- 26.11.17 19:28 cef
- 26.11.17 20:12 cef
- 26.11.17 21:24 Jacek
- 26.11.17 22:55 RadoslawF
- 27.11.17 07:32 cef
- 27.11.17 10:46 T.
- 27.11.17 10:57 RadoslawF
- 27.11.17 11:49 cef
- 27.11.17 16:23 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=