-
Data: 2017-11-26 20:12:12
Temat: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2017-11-26 o 19:28, cef pisze:
> W dniu 2017-11-26 o 16:32, Shrek pisze:
>> W dniu 26.11.2017 o 16:26, cef pisze:
>>
>>> He, he - bo słowo "dwukończynowa" to mój własny produkt
>>> chciałem, żeby było czytelniej. Nie wiedziałem, że tam takie
>>> straszności.
>>> Ja bym szukał inteligentniej tzn pod kątem: badania psychomotoryczne,
>>> czas reakcji, reakcja złożona - troche tego jest - jak masz czas to
>>> sobie czytaj.
>>> Ja zakładam, że kobita z poradni bada setki tych ludzi, to wie co mówi.
>>
>> Generalnie ciężar dowodu spoczywa na postulującym tezę. Artykuł
>> dlaczego należy wciskać jednocześnie już dostałeś (dzięki uprzejmości
>> Dominika). Moim zdaniem wyczerpuje on temat, nawet jeśli jedną nogą
>> wciśniesz pedał o 20ms wcześniej.
>
> Trochę sobie poguglowałem i znajduję badania na
> symulatorze autoPW-T gdzie mierzyli czasy reakcji
> w badaniu B (tylko hamulec) i badanie D (hamulec i sprzegło jednoczesnie)
> ale histogramy czasów reakcji sa mocno zbliżone.
> Od biedy można by się doszukać opóźnień średnio rzędu 0,1 sek
> w przypadku reakcji obunożnej-
> to jest ok 1,5m przy 60km/h (przy 100km/h niecałe 3m)
> Ale nie jest to wynik, który mocno by moja tezę podpierał, więc
> odpuszczam i nie szukam dalej.
Zapomniałem wkleić linka:
http://docplayer.pl/12249707-Marek-guzek-1-politechn
ika-warszawska-streszczenie-1-wprowadzenie.html
"Interesującym jest porównanie wyników uzyskanych na stanowisku autoPW-T
w badaniu B i D. W obu przypadkach oceniano czas reakcji na pedale
hamulca, ale w przypadku D badany miał za zadanie ,,równocześnie" wcisnąć
pedał sprzęgła. To dodatkowe zadanie w widoczny sposób przełożyło się na
osiągane wyniki. Średni czas reakcji wzrósł od 0,487 s do 0,522 s (o ok.
7%). Również rozproszenie wyników powiększyło się - zakres między
kwantylami 0,1 i 0,9 wzrósł - od 0,160 s do 0,185 s (16%). Świadczy to o
znaczącym wpływie tego efektu"
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.17 21:24 Jacek
- 26.11.17 22:55 RadoslawF
- 27.11.17 07:32 cef
- 27.11.17 10:46 T.
- 27.11.17 10:57 RadoslawF
- 27.11.17 11:49 cef
- 27.11.17 16:23 RadoslawF
- 27.11.17 18:36 cef
- 28.11.17 02:52 RadoslawF
- 28.11.17 08:58 cef
- 28.11.17 15:05 RadoslawF
- 28.11.17 17:09 cef
- 28.11.17 19:42 RadoslawF
- 28.11.17 20:35 cef
- 28.11.17 21:00 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=