eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStart-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos? › Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <54c9e264$0$6936$65785112@news.neostrada.pl> <mad5gt$vjf$1@dont-email.me>
    <54ca5af9$0$26319$65785112@news.neostrada.pl>
    <madun1$a1q$1@dont-email.me> <54ca833c$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <54caa5b5$0$26319$65785112@news.neostrada.pl>
    <54cf56f8$0$2174$65785112@news.neostrada.pl>
    <54cf9842$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 2 Feb 2015 21:32:51 +0100
    Message-ID: <r...@4...net>
    Lines: 42
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1422909172 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2211 89.77.179.152:52187
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2555089
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 2 Feb 2015 16:31:11 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:54cf56f8$0$2174$6...@n...neostrada
    .pl...
    >
    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
    > news:54caa5b5$0$26319$65785112@news.neostrada.pl...
    >>
    >>
    >> Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    >> dyskusyjnych:54ca833c$0$2154$6...@n...neostrada
    .pl...
    >>
    >>>>Porażka. Kiedyś samochód musiał mieć hamulec awaryjny, czyżby usunięto
    >>>>ten wymóg z wymagań technicznych?
    >>>>Jak się zatrzymać po wycieku płynu?
    >>
    >>> Myślę, ze auta z elektrycznym ręcznym wykryją taka sytuacje wcześniej.
    >>> Ale
    >
    >>Przewidzą, że po wzroście ciśnienia pęknie wężyk?
    >
    > Musiałby eksplodować, żeby hamulec od razu przestał działać. Widziałeś takie
    > wężyki w tak nowoczesnych pojazdach?

    Akurat hydraulika układów hamulcowych jeśli chodzi o tą nowoczesność to
    pozostaje na podobnym poziomie od dobrych 50 lat (jak pojawiły się układy
    dwuobwodowe).
    I przewody hamulcowe się tu wiele nie zmieniają - gumowe elastyczne i
    stalowe/miedziane puszczone po nadwoziu.

    Jakakolwiek przerwa w przewodzie hamulcowym i przestaje działać jeden obwód
    (obsługujący dwa koła po przekątnej samochodu).
    I takie uszkodzenia jak najbardziej się zdarzają - zarówno jeśli chodzi o
    przewody elastyczne jak i metalowe.

    W takiej chwili teoretycznie zostaje drugi obwód którym spokojnie da się
    samochód zatrzymać, ale niektóre samochody są tak zaprojektowane że działa
    to też bardzo słabo (drugi obwód uruchamia się tuż przy podłodze i wiele
    się go nie wciśnie).

    Mimo wszystko dobrze mieć na takie okazje hamulec awaryjny, który pozwoli
    pomóc zatrzymać pojazd.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: