eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStart-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos? › Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
  • Data: 2015-02-03 10:59:36
    Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    news:rdwokuc067e5.1dq6d3acm6po3.dlg@40tude.net...
    > Dnia Mon, 2 Feb 2015 16:31:11 +0100, Ghost napisał(a):
    >
    >> Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    >> dyskusyjnych:54cf56f8$0$2174$6...@n...neostrada
    .pl...
    >>
    >> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
    >> news:54caa5b5$0$26319$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>
    >>>
    >>> Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    >>> dyskusyjnych:54ca833c$0$2154$6...@n...neostrada
    .pl...
    >>>
    >>>>>Porażka. Kiedyś samochód musiał mieć hamulec awaryjny, czyżby usunięto
    >>>>>ten wymóg z wymagań technicznych?
    >>>>>Jak się zatrzymać po wycieku płynu?
    >>>
    >>>> Myślę, ze auta z elektrycznym ręcznym wykryją taka sytuacje wcześniej.
    >>>> Ale
    >>
    >>>Przewidzą, że po wzroście ciśnienia pęknie wężyk?
    >>
    >> Musiałby eksplodować, żeby hamulec od razu przestał działać. Widziałeś
    >> takie
    >> wężyki w tak nowoczesnych pojazdach?
    >
    > Akurat hydraulika układów hamulcowych jeśli chodzi o tą nowoczesność to
    > pozostaje na podobnym poziomie od dobrych 50 lat (jak pojawiły się układy
    > dwuobwodowe).
    > I przewody hamulcowe się tu wiele nie zmieniają - gumowe elastyczne i
    > stalowe/miedziane puszczone po nadwoziu.
    >
    > Jakakolwiek przerwa w przewodzie hamulcowym i przestaje działać jeden
    > obwód
    > (obsługujący dwa koła po przekątnej samochodu).
    > I takie uszkodzenia jak najbardziej się zdarzają - zarówno jeśli chodzi o
    > przewody elastyczne jak i metalowe.
    >
    > W takiej chwili teoretycznie zostaje drugi obwód którym spokojnie da się
    > samochód zatrzymać, ale niektóre samochody są tak zaprojektowane że działa
    > to też bardzo słabo (drugi obwód uruchamia się tuż przy podłodze i wiele
    > się go nie wciśnie).

    Ja miałem wrażenie, że jeden obwód po przekątnej hamuje słabiej niż ręczny.
    Nie udało mi się zablokować kół przy niewielkiej prędkości.

    >
    > Mimo wszystko dobrze mieć na takie okazje hamulec awaryjny, który pozwoli
    > pomóc zatrzymać pojazd.

    Otóż to.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: