-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!diablo1.news.osn.de!news.osn.de!diablo2.new
s.osn.de!newsfeed.kamp.net!newsfeed.kamp.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshos
ting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Stara manualna skrzynia biegów VW, odgłos szurania.
From: PiteR <e...@f...pl>
References: <lqvv63$2sv$1@speranza.aioe.org>
Date: Sat, 26 Jul 2014 13:54:54 +0200
Organization: vw watercooled
Message-ID: <X...@l...net>
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 34
NNTP-Posting-Host: host-81-190-154-69.olsztyn.mm.pl
X-Trace: 1406375721 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2370 81.190.154.69:4579
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2539939
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** Nex@pl pisze tak:
> Ręcznie wyczułem luz na... hm, nie wime jak to się fachowo nazywa,
> ale mowa o tych kielichach do których przykręcone są półosie, mogę
> poruszać tymi fartuchami na oko o jakieś pół centymetra.
Czy luz jest taki sam po obu stronach? Nie masz jakichś zdjęć tej
skrzyni? (mogą być z netu). Scirocco 1 czy 2?
Pół centymetra to dużo. W golfie 2 flansza wytarłaby już simeringii i
uciekłby olej na ziemię. Flansza na końcu ma wielopust i sprężynę.
Przykręcona jest jedną śrubą na środku imbus 6. Najpierw po włożeniu
jest chybotlliwa a w miarę dokecania sztywnieje. Ludziom ta sruba się
sama odkręca.
> Czy tam są jakieś łożyska, czy zrobić to da radę czy lepiej kupić
> drugą skrzynie za 200-250zł i dać sobie spokój?
Łożyska są pewnie w skrzyni i nie wyjmiesz ich z zewnatrz. Nie obejdzie
się bez rozbierania skrzyni.
> Chyba, że to coś innego może być. Generalnie problem narasta z
> prędkością, niezależnie od wbitego biegu, przy hamowaniu efekt
> jest taki jakbym miał skrzywione tarcze.
Być może śruba flanszy się odkręciła, półoś się wydłużyła ima ciaśniej.
Albo przegub wewnętrzny umarł. Nie rozkręcisz nie dowiesz się :)
--
Piter
golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.07.14 18:49 Tomasz Pyra
- 26.07.14 12:01 Nex@pl
- 26.07.14 12:04 Nex@pl
- 27.07.14 17:16 Tomasz Pyra
- 27.07.14 18:46 PiteR
- 28.07.14 10:14 Nex@pl
- 28.07.14 10:15 Nex@pl
- 28.07.14 23:35 Tomasz Pyra
- 29.07.14 23:43 PiteR
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-18 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-12-18 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-18 Warszawa => Key Account Manager <=