    From: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Stały pobór pradu 1,8 mikroampera - duzo to czy mało?
    Date: Tue, 24 Mar 2009 23:47:16 +0100

    sofu pisze:
    > Kupiłem wagę elektroniczną zasilana jedna bateria litowa CR 2032 i
    > sprawdzilem ile ona pobiera pradu w stanie spoczynku? Mój METEX pokazał mi
    > 1,8 mikroampera. I tutaj mam pytanie czy to duzo czy mało i jak to bedzie
    > wpływac na żywotnosc wspomnianej pastylkowej baterii litowej? Dodam ze
    > podczas ważenia waga pobiera prad okolo 2,5 miliampera. Chucham na zimne
    > bowiem naciąłem sie juz na wage, ktora potrafila rozładowac taka baterie w 2
    > tygodnie.

    Sprawdź/policz ile Ah ma bateria, i podziel to przez 1.8uA, i wyjdzie Ci
    ile godzin pożyje. To prostsze niż myślisz :-)

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''