  • 1. Data: 2010-02-19 11:45:49
    Temat: Stadia rozwoju fotografa (piątkowo)
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    Chyba nie było:

    http://img40.imageshack.us/img40/3430/2086644b800.pn

    Jak było to proszę nie bić :)

    Trochę w tym wykresie jest racji - w moim przypadku: HDR hole i kupno
    statywu :)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 2. Data: 2010-02-19 11:57:11
    Temat: Re: Stadia rozwoju fotografa (piątkowo)
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-02-19 12:45, Tomasz Worek pisze:
    > Chyba nie było:
    >
    > http://img40.imageshack.us/img40/3430/2086644b800.pn
    >
    > Jak było to proszę nie bić :)

    Było i to całkiem niedawno ;)

    > Trochę w tym wykresie jest racji - w moim przypadku: HDR hole i kupno
    > statywu :)

    Uważaj bo kolejnym etapem będzie rola w serialu ;)
    http://www.swiatobrazu.pl/majka-wymyslony-fotograf-z
    -serialu-19166.html

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 3. Data: 2010-02-19 12:10:13
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Tomasz Worek pisze:

    Hej

    A toto było? :)

    http://www.kenrockwell.com/tech/7p.htm

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 4. Data: 2010-02-19 12:33:06
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Kryhu" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Tomasz Worek pisze:
    >
    > Hej
    >
    > A toto było? :)
    >
    > http://www.kenrockwell.com/tech/7p.htm

    Napewno było na p.r.f ale bardzo dawno.

    JD

  • 5. Data: 2010-02-19 14:11:38
    Od: "timmy" <t...@g...pl>

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kryhu" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Napewno było na p.r.f ale bardzo dawno.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > JD

    Że było na pewno było ale ja pamiętam tylko w oryginale że było , a po
    polsku nie pamiętam, żeby było.

    :-)

    Timmy

  • 6. Data: 2010-02-19 15:39:01
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "timmy" <t...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Że było na pewno było ale ja pamiętam tylko w oryginale że było , a po
    > polsku nie pamiętam, żeby było.

    Tak z ciekawosci, kim jest KR? Jakis guru? Czasem widuje linki do jego
    strony w roznych miejscach, ale nigdy nie znalazlem tam czegos, czego nie
    widzialem tysiace razy na picasach, flickearch i innych stronach dla
    pstrykaczy*.

    *sam jestem tylko pstrykaczem, i to pewnie slabym

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2010-02-19 15:54:17
    Od: "JackDeJack" <J...@w...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    Tak z ciekawosci, kim jest KR?
    Jakis guru?

    KR to Chuck Norris Fotografii (przez wielkie F)
    BTW - wpisz w google "Ken Rockwell Chuck Norris" :))))

    JDJ

  • 8. Data: 2010-02-19 16:06:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "JackDeJack" <J...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Jakis guru?
    >
    > KR to Chuck Norris Fotografii (przez wielkie F)
    > BTW - wpisz w google "Ken Rockwell Chuck Norris" :))))

    No i w weekend wchodze z wiadrem dobrego humoru, dzieki Ci wielkie! :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 9. Data: 2010-02-19 16:32:45
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-02-19 16:54, JackDeJack pisze:
> [...]
    > Jakis guru?
    >
    > KR to Chuck Norris Fotografii (przez wielkie F)
    > BTW - wpisz w google "Ken Rockwell Chuck Norris" :))))

    LOL
    "When Ken Rockwell brackets a shot, the three versions of the photo win
    first place in three different categories"

    A.