  • 1. Data: 2010-02-19 10:32:32
    Temat: Czy mozna spokojnie kupowac w tym sklepie?
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Poprzez serwis skapiec.pl wytypowalem sklep "cyfrowe.pl" do kupna aparaciku,
    ktory mi odpowiada (po wielu mękach wyboru zdecydowałem sie na Panasonica
    DMC-TZ10 (w USA nazywa się DMC-ZS7).

    Dla spokoju sumienia chciałbym spytać o Wasze opinie o tym sklepie. Czy jest OK?

    Dzięki,

    lategt

  • 2. Data: 2010-02-19 10:41:18
    Temat: Re: Czy mozna spokojnie kupowac w tym sklepie?
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    Użytkownik "Latet" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Dla spokoju sumienia chciałbym spytać o Wasze opinie o tym sklepie. Czy
    > jest OK?

    Kupuje tam tylko z odbiorem własnym więc trudno mi powiedzieć. Ale jest OK.

  • 3. Data: 2010-02-19 10:46:57
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hllpcf$aoq$1@inews.gazeta.pl>,
    Latet nabazgrał:
> [...]
    > DMC-TZ10 (w USA nazywa się DMC-ZS7).
    >
    > Dla spokoju sumienia chciałbym spytać o Wasze opinie o tym sklepie. Czy jest OK?

    Lokalnie sprzedawcy straszliwy kit wciskają klientowi żeby tylko sprzedać to,
    co akurat im się bardziej opłaca. Ceny też z reguły takie sobie. Zdarzają się
    też opóźnienia w dostawach. Ale przynajmniej jest to ,,prawdziwy'' sklep,
    istniejący od lat dziewięćdziesiątych. Więc jeśli chodziło Ci o ocenę ryzyka,
    że zamiast aparatu dostaniesz trzy kartofle, to możesz odetchnąć z ulgą.

  • 4. Data: 2010-02-19 10:47:01
    Od: axyt <a...@g...com>

    Latet pisze:
> [...]
    > na Panasonica DMC-TZ10 (w USA nazywa się DMC-ZS7).
    >
    > Dla spokoju sumienia chciałbym spytać o Wasze opinie o tym sklepie. Czy

    kiedyś zamawiałem obiektyw, przesyłka była ekspresowa, szkiełko w porządku.

  • 5. Data: 2010-02-19 12:56:56
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Sklep pewny.
    Ale zdajesz sobie sprawę, że u nich obecnie ten model jest jedynie w kolorze
    czerwonym?

    pozdro

    --
    Wojtek

  • 6. Data: 2010-02-19 12:59:22
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    a tu: http://www.maximedia.pl/?c=&p=panasonic_dmc_tz_10
    jest chyba jeszcze taniej;)
    I oddziałów jakby więcej...

    pozdr
    --
    Wojtek

  • 7. Data: 2010-02-19 13:03:04
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Latet pisze:

    > Dla spokoju sumienia chciałbym spytać o Wasze opinie o tym sklepie. Czy
    > jest OK?

    Po przygodach z innym sklepem (opisanych parę dni wcześniej),
    zamówiłem obiektyw u nich - dostarczyli szybko, doskonale
    zapakowany.

  • 8. Data: 2010-02-19 13:49:30
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Sklep pewny.
    > Ale zdajesz sobie spraw, e u nich obecnie ten model jest jedynie w kolorze
    > czerwonym?

    Z tego co ja tam widzę, to na razie w ogóle nie jest dostępny, tylko "ma być".
    Ale poczekam, bo tylko ten model (oraz jego starszy brat TZ7) spełnia moje
    kryterium główne, czyli kręcenie filmów HD z prędkością 50 fps z dźwiękiem
    stereo i w dodatku z AVCHD :)

    latet

  • 9. Data: 2010-02-19 14:27:58
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    | Ale poczekam, bo tylko ten model (oraz jego starszy brat TZ7) spełnia moje
    | kryterium główne, czyli kręcenie filmów HD z prędkością 50 fps z dźwiękiem
    | stereo i w dodatku z AVCHD :)

    Skoro zależy Ci głównie na kreceniu filmów HD, to nie lepiej od razu
    zainwestować w kamerę HD??
    Może wyjść taniej, a filmy będą z prawdziwego zdarzenia..

    --
    Wojtek

  • 10. Data: 2010-02-19 20:51:19
    Od: "Abecadło" <a...@h...com>