  • Data: 2011-09-22 14:29:53
    Temat: Re: Stacjonarny do biura z W7 - gotowiec
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-09-2011 o 14:19 Franc napisał na pl.comp.pecet:

> [...]

    A dlaczego składak złożony przez pana Zdzisia w sklepie komputerowym ma
    pracować lepiej niż składak od pana Kazia złożony na kuchennym stole?
    Chyba mylisz komputery od producentów, którzy zajmują się składaniem i
    sprawdzaniem konfiguracji pod względem niezawodności (dużo droższe), od
    sklepowych składaków (też droższe).

    > Też tak sobie pomyślałem. Troszę to boli (lubię grzebać), że zaplmobowany
    > itp. Ale to ma być maszynka do pracy i stabilnej pracy.

    Komputronik nie należy do tanich sklepów, powiedziałbym, że łapie się w
    czołówce najdroższych. Praktyka sklepów komputerowych polega na tym, aby
    pozbyć się części które zalegają półki (źle się sprzedają). Takie gotowe
    zestawy są idealnym wyjściem na wypchnięcie złomu.
    Jeżeli byłoby inaczej, dlaczego szczegółowa konfiguracja jest tajemnicą?
    Założenie plomb na okres gwarancji to kolejny, bardzo brzydki zabieg
    niektórych sprzedawców. Ja takie sklepy omijam z daleka.

    Oczywiście jeżeli masz na myśli jakiś firmowy "składak" (nie sklepowy) i
    cena nie gra roli (może czas nagli, lepszy serwis itp.) to można rozważyć
    taki wariant.

    Ogólnie nie ma co marzyć o kupnie taniego i niezawodnego sprzętu. Może
    nawet i komuś się uda, ale to już jest kwestia szczęścia.

    Chcesz mieć większy procent niezawodności - kup porządną płytę i zasilacz.
    Chcesz aby sprzęt wolniej się zestarzał - kup dodatkowo lepszy procesor.
    Chcesz mieć ciszej - kupuj części z dobrymi wentylatorami.
    Chcesz jeszcze ciszej - wymień wentylatory i kup porządną obudowę.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail