  • Data: 2010-03-10 10:33:15
    Temat: Re: Stacja lutownicza - co polecacie?
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski pisze:
    > Jaką stację lutowniczą polecacie do zastosowań amatorskich (koszt do 250-300
    > zł)?

    Ja używam PENSOL-SL10E-N firmy Solomon. Jest znacznie tańsza, ale możesz
    zobaczyć podobne - są wersje z cyfrowym sterowaniem itp, skoro masz
    większy budżet. Generalnie używam jej w warunkach domowych, czasem
    zlecenie montażu kilkunastu płytek z zewnątrz i też daje rade... kolega,
    który na co dzień lutuje Wellerem powiedział, że nawet przyjemnie mu się
    moją stacją lutowało i był nawet zaskoczony, że nie czuł jakiejś mega
    różnicy ;)... Wada - nigdy nie znalazłem do niej grotu typu minifala,
    więc jeśli planujesz takiego używać, poszukaj najpierw, czy w ogóle jest
    dostępny ;););)...

    Konop