  • Data: 2011-10-26 13:05:55
    Temat: Re: Sprzęt !!! :-)
    Od: John Smith <j...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-26 14:32, Michal Tyrala pisze:
    > Ostatni raz: skoro i tak GO dla jasnych tele jest niezyciowo waska, po
    > kiego diabla mi wychodzenie w jakies 100/1, skoro i tak nigdy tak nie
    > bede focic? Sorry, glowa nie smietnik.

    Ostatni raz: problem ze spłyceniem GO na cropie występuje nie dla tele,
    lecz np. dla eq 35mm.

    > Nie jestem na biezaco, wg allegro 24/1.4II jest tysiaka tansze niz 5DII :)
    > Jasne szkla są drogie. Nieprzypadkowo ,,amatorskie'' mowi się o szklach
    > klasy 3.5-5.6 ;)

    A EF 35/2 półtora tysiaka tańszy od 600D. To który zestaw fajniejszy:
    - 600D + EF 24/1.4 (droższy)
    - 5DII + EF 35/2 (tańszy)

    > Manualne ostrzenie w cyfrach jest albo niedokladne, albo powolne

    W analogach również, ale co to ma do rzeczy?

    > Duzy juz jestem, ja się juz pobawilem :-)

    Czyli wypowiadasz się o potrzebach amatora, nie będąc nim. :-)

    --
    Mirek