  • Data: 2011-10-26 13:50:20
    Temat: Re: Sprzęt !!! :-)
    Od: mt <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    John Smith pisze:

    > Ostatni raz: problem ze spłyceniem GO na cropie występuje nie dla tele,
    > lecz np. dla eq 35mm.

    I naprawdę uważasz szerokokątne szkło za podstawowy instrument do zabawy
    z GO? Przecież przy szerokich kadrach mała GO bardziej przeszkadza niż
    pomaga. Do tego po prostu lepiej użyć ogniskowej przynajmniej w okolicy
    standardu. A tutaj porównanie cenowe na niekorzyść FF jest już znaczne.
    Jakiś Nikon D3100 plus 35/1.8 to ok. 2500 zł, D700 z najtańszą 50-ką to
    ponad 8000 zł. Różnice w wielkości GO przy odległości fotografowania np.
    5 m jest rzędu 30 cm, przy czym w obu przypadkach GO wynosi ponad metr.
    Naprawdę uważasz, że ma to aż tak krytyczne znaczenie, żeby płacić
    kilkakrotnie więcej?

    --
    marcin