  • Data: 2011-10-26 15:42:16
    Temat: Re: Sprzęt !!! :-)
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Oct 2011 17:11:20 +0200, John Smith wrote:
    > Ty użyłeś pojęcia eq200/2 na u4/3.
    > Ja doprecyzowałem tylko co ono oznacza.

    ...dla Ciebie.

    Jak juz pisalem, ja to przeliczanie f/ ze wzgledu na GO uwazam za zbedne.

    > Nie mam problemu z tym, że szkło 100/1 pod u4/3 nie istnieje, bo go nie
    > potrzebuję.

    Od paru postow w tym watku podejrzewam, ze tak naprawde o nic Ci nie
    chodzi tylko zabijasz jesienna nude :-) Dzieki za potwierdzenie ;)

    > Czyli nie porównujesz analoga z cyfrą, tylko analogową lustrzankę
    > pełnoklatkową z cropową lustrzanką cyfrową.

    Ty ograniczyles korpusy do amatorskich. Nadazasz jeszcze za sobą?

    A nad przekladaniem f/ przez crop factor się jednak zastanowie na
    spokojnie sam, bo ta łopatologia jest jak dla mnie nieco zbyt uproszczona.

    PS. Jak dla mnie EOT, bo moja jesien jest zdecydowanie mniej nudna :P
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns