    From: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sprzęt !!! :-)
    Date: Fri, 21 Oct 2011 23:28:54 +0200

    W dniu 2011-10-21 14:16, de Fresz pisze:

    > Co to do gazet - OK, ale w magazynach i 21/24 MPx bywa za mało - tak
    > obiektywnie patrząc pod kątem jakości. Nie zapominaj o marginesie na
    > kadrowanie.

    Tylko że... ilość czasopism drukowanych z taką jakością jest znikoma -
    to tylko niewielka nisza rynkowa.

    > Ino obecnie wydawcom coraz mniej na tej jakości zależy i rzeczy, które z
    > 10 lat temu raczej by nie trafiły na okładkę, pełną kolumnę, czy
    > rozkładówkę szanującego się magazynu, obecnie są puszczane bez
    > mrugnięcia okiem. Za to jest tanio i szybko.

    Dokładnie to miałem na myśli. I reporterzy-profesjonalisci którzy
    traktują fotografię nie jako hobby tylko jako sposób zarabiania
    pieniędzy (a takich jest większość) do tych wymagań się dostosowują.
    Wcale zatem nie jestem przekonany, czy wszyscy kupią (lub wymuszą zakup
    na tnących koszty redakcjach) FF.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)