  • Data: 2011-10-19 22:29:05
    Temat: Re: Sprzęt !!! :-)
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-18 20:24, Janko Muzykant wrote:
> [...]
    x.asp
    > He, nikt se tu nie kupi (jak również na innych forach), ale komentować
    > fajnie :)

    Ja kupię przynajmniej dwa! :)

    Jak dla mnie taka pokazówka jak najbardziej daje sporo informacji o
    poziomie technologicznym przy braku tak wielkich ograniczeń finansowych
    (nikt nie powie, że matryca musi się zupełnie najtaniej produkować).
    Owszem nie będzie tych korpusów miliony, ale da to niezły obraz tego, na
    co aktualnie stać canona i tak na prawdę jakie matryce zobaczymy niedługo
    w aparatach bardziej amatorskich (kolejne 5d?).

    Chętnie więc będę dopingował, a swoją cyfrową pełną klatkę dalej będę
    używał i jeszcze długo jej nie zmienię, za kilka lat będzie to pewnie
    jednak bardzo opłacalne dla mnie (ze względu na możliwości).

    Co do canona to muszę jeszcze zaznaczyć, że to ostatni tradycyjny
    producent, nawet już nikon puszcza swoje EVILki - zupełnie beznadziejne
    jak dla mnie. Całkiem spora grupa ludzi wciąż woli jednak lustra i już
    tylko czerwoni idą wyłącznie tą ścieżką. Oby fajne opcje stały się tu
    możliwością naprzeciw reszty dziwnostek :)

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564