  • Data: 2011-10-20 09:10:50
    Temat: Re: Sprzęt !!! :-)
    Od: John Smith <j...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-20 10:01, Henry(k) pisze:
    > Tylko człowiek się z czasem przekonuje, że jak raz na jakiś czas jakiegoś
    > trudnego zdjęcia nie zrobi to świat się nie kończy. Szczególnie że dobre
    > zdjęcia często robi się dość łatwo - bardziej na zasadzie "jestem w dobrym
    > miejscu o dobrym czasie i pot od dźwigania sprzętu nie zalał mi oczu tak że
    > mogłem to zobaczyć";-)

    Wiesz, tylko do tego, że czegoś nie potrzebujesz dochodzisz dopiero po
    tym jak to masz. Np dopiero po tym jak spieprzysz parę zdjęć przez zbyt
    płytka GO, zaczynasz obiektyw świadomie przymykać. Ale do tego dochodzi
    się wyłącznie mając możliwość popełnienia tego błędu. Dobrym ćwiczeniem
    jest np łażenie z analogiem i jasną pięćdziesiątką. Dopiero odbicie się
    od tych możliwości uświadamia, że ich niekoniecznie potrzebujemy.

    Zmierzam do tego, że sprzedaż nietrafionych produktów to też sprzedaż,
    nawet lepsza, bo nie blokuje następnych sprzedaży. :-)

    --
    Mirek