  • 91. Data: 2010-12-12 21:53:41
    Temat: Re: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-12-12 22:40:48 +0100, zly <b...@N...fm> said:

    > Nie. W przeciwieństwie do banków, allegro nie ma konkurencji. To jest
    > właśnie ten monopol o którym pisałem wcześniej. Wykorzystywanie dominującej
    > pozycji na rynku etc. Czytałeś coś kiedyś o takim zjawisku?

    Wiesz, daj spokój. Są ludzie, którzy dadzą się pokroić (lepiej jak
    pokroją kogoś), gdy im pasuje, a komuś nie pasuje. 90% dyskutantów w
    tym wątku nie wie co to tolerancja (i o stosach coś wspomina).
    Poczekamy UOKiK ma w tej sprawie do powiedzenia.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 92. Data: 2010-12-13 05:44:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zly wrote:

    > czas i procenty

    jaki czas? jakie procenty?

    > demagogia jest fajna

    żadna demagogia, realny wybór, jest co najmniej jeden serwis który jest nie
    wiele mniej popularny od allegro, ebay. Swoją droga to dziwne że ebay nie
    prowadzi żadnej ŻADNEJ, promocji swoich usług.

    Wkładając trochę wysiłku w promocję mogliby spokojnie podzielić sie z
    allegro tortem po połowie.

    > Ale o co chodzi przecież nic nie stracisz? Albo inaczej. Umówmy się
    > (dam ci szansę, w przeciwieństwie do allegro), że wszystkie przelewy
    > wychodzące jakie robisz, będziesz przelewał do mnie, a dopiero potem
    > ja je puszczę dalej. Co ty na to? Jeśli nie, to uzasadnij proszę:)

    to jest właśnie demagogia i to durnowata.

    Nie oferujesz żądnej usługi na którą miałbym zapotrzebowanie więc nie mam
    żadnego interesu w korzystaniu z twojego pośrednictwa finansowego.

  • 93. Data: 2010-12-13 05:45:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JA wrote:

> [...]
    > tym wątku nie wie co to tolerancja (i o stosach coś wspomina).
    > Poczekamy UOKiK ma w tej sprawie do powiedzenia.

    ale mu przytarłeś nosa... :)

  • 94. Data: 2010-12-13 08:32:03
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 22:40:48 +0100, zly napisał(a):

    > Nie. W przeciwieństwie do banków, allegro nie ma konkurencji.

    Bzdura. Po pierwsze jest ebay, po drugie możesz otworzyć sobie własny sklep
    internetowy, po trzecie możesz sprzedawać na allegro tylko za pobraniem
    albo odbiór osobisty.
    No i nadal nikt mi jakoś nie powiedział czemu sprzedawcy nie płaczą, że
    kupujący jest pokrzywdzony. Bo sprzedawca dawno ma kasę a kupujący nie ma
    towaru.

    --
    Kojer

  • 95. Data: 2010-12-13 08:35:40
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 10 Dec 2010 21:43:40 +0100, Kapsel napisał(a):

    > Błędy językowe wytykasz, sam pisać poprawnie nie chcesz :(

    veri to stary trol - ignoruj jego posty...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 96. Data: 2010-12-13 08:36:41
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 22:53:41 +0100, JA napisał(a):

    > Wiesz, daj spokój. Są ludzie, którzy dadzą się pokroić (lepiej jak
    > pokroją kogoś), gdy im pasuje, a komuś nie pasuje. 90% dyskutantów w
    > tym wątku nie wie co to tolerancja (i o stosach coś wspomina).

    No straszna nietolerancja. Złóż skargę do Trybunału w Strasburgu.

    > Poczekamy UOKiK ma w tej sprawie do powiedzenia.

    Pewnie nic. Bo i co by miało mówić.
    Na szczęście bucowatych sprzedawców ubywa i większość nie ma najmniejszych
    problemów z PzA.
    Krzyk to się podniesie jak kupujący się przyzwyczają do PzA a Allegro
    zniesie przymus i wprowadzi opłaty. To znów będzie "Koniec Polski
    Niepodległej" i płacz sprzedawców będzie podobny jak przy pierwszym
    wprowadzeniu opłat na Allegro.

    --
    Kojer

  • 97. Data: 2010-12-13 09:03:57
    Od: osiek <o...@g...pl>

    JA pisze:

    > Wyższa kultura bankowości. W normalnym banku, dopóki przelew nie jest
    > realizowany pieniądze są na koncie.

    akurat tu JA ma trochę racji. dopLoki nie nastąpi sesja ELIXIR w Twoim
    banku pieniądze są na Twoim koncie co nie znaczy że są dostępne. W końcu
    możesz przecież dać przelew z data za dwa miesiące. Peiniądze są
    blokowane ale są na koncie zlecającego. Inna sprawa czy bank pokazuje to
    w interfejsie który widzi klient.

  • 98. Data: 2010-12-13 09:15:44
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 13 Dec 2010 06:44:32 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > jaki czas? jakie procenty?

    Czas kiedy te pieniądze mogły dla niego pracować i zarabiać.

    > żadna demagogia, realny wybór, jest co najmniej jeden serwis który jest nie
    > wiele mniej popularny od allegro, ebay.

    Gówno prawda. Żaden wybór. Ebay nadaje się do zakupów za granicą. U nas nie
    istnieje.

    > to jest właśnie demagogia i to durnowata.
    > Nie oferujesz żądnej usługi na którą miałbym zapotrzebowanie więc nie mam
    > żadnego interesu w korzystaniu z twojego pośrednictwa finansowego.

    Jak to? Oferuję ci dokładnie tę samą usługę co allegro (może nie napisałem,
    ale będę od razu informował docelowych klientów, że wpłaciłeś mi tę kasę).
    A poza tym co ci szkodzi? Nie bądź pies ogrodnika.

    --
    marcin

  • 99. Data: 2010-12-13 09:33:05
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > Są tacy, którzy zakopują pieniądze w ogródku, bo tak robili całe życie.

    Domuniku, widze, zes filozof. :-)

    Mi chodzi tylko o jedna bardzo przyziemna sprawe: Mozliwosc mojego wyboru
    jako sprzedawcy do skorzystania lub nie z takiej formy platnosci. Kupujacy
    wtedy tez ma wubor czy w takiej aukcji brac udzial czy tez nie. Rynek i
    zycie samo zweryfikuje na ile "postepowa" jest nowa technika placenia. I
    nikt tutaj nie mowi o obrazaniu sie na serwis tylko o to, ze nie lubi aby
    traktowano go jak kretynka. Ja sie z tym czuje niekonfortowo (ale to moja
    miarka) :-)

    Piotr Sz.

  • 100. Data: 2010-12-13 10:22:24
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 10 Dec 2010 03:07:01 -0800 (PST), Czarek na
    pl.rec.foto.cyfrowa,pl.rec.foto napisał(a):

    > Przymuszanie. Nie mam możliwości nieskorzystania z tej opcji.

    Owszem, mylisz się - masz - pobranie i odbiór osobisty z zapłatą na
    miejscu.

    "Niech krzyż, który swoimi ramionami łączy niebo z ziemią i ludzi między
    sobą, rozrasta się na naszej ziemi w wielkie drzewo przynoszące owoce
    zbawienia. Jan Paweł II"