  • 81. Data: 2010-12-12 17:33:06
    Temat: Re: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-12-12 17:36:43 +0100, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

    > I już wstawiłem kilak zjadliwych komentarzy osobnikom którzy z wysyłką
    > towaru czekają aż przelew dojdzie do nich. idea systemu jest taka że
    > płacę i praktycznie natychmiast forsa jest na wirtualnym koncie
    > odbiorcy, szybciej niż przy przelewie.

    Zgadza się. Taka jest idea. A idea komunizmu jest taka, że każdy daje z
    siebie tyle ile może i otrzymuje tyle ile potrzebuje.

    Ilu sprzedawców wysłało Ci towar natychmiast? Jaki to był odsetek? Tzn
    robisz zakup w poniedziałek rano i płacisz PzA, czyli w zasadzie towar
    powinien wyjść tego samego dnia. Ile razy (sam piszesz, że nie rzadko),
    wysyłka była we środę, albo później? A czy te zjadliwe komentarze były
    przynajmniej neutralne? Czy pozytywne? Bo jak znam życie, to pozytywne,
    a takich nikt nie czyta.
    Ja osobiście poza jednym przypadkiem na kilkadziesiąt zawsze czekałem
    kilka dni.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 82. Data: 2010-12-12 20:02:45
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 10 Dec 2010 08:33:23 -0800 (PST), pl.rec.foto.cyfrowa napisał(a):

    > I to go najbardziej boli?
    > Przeciez na tym nie straci, o po co ma byc psem ogrodnika?

    Rotfl :) Pomijając, że traci, to jest jego decyzja co chce z nimi robić.

    > Jedyne wytlumaczenie, ze jesli nie dostanie tych pieniadzy
    > natychmiast,
    > to przez te kilka dni z glodu bedzie przymieral.

    Pożycz mi swoje wolne środki na parę dni ok? Najdalej na miesiąc. Obiecuję,
    że oddam.
    --
    marcin

  • 83. Data: 2010-12-12 20:04:28
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 10 Dec 2010 17:46:07 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Pacz Pan, to tak jak bank - jak robisz przelew to tez
    > kasa znika z jednego banku, jakis czas jej "nie masz",
    > a potem pojawia sie w innym na Twoim koncie. It's magic :)

    Nie. Nie tak. Bank wybieram sam, sam zgadzam się na warunki, zazwyczaj mam
    go za darmo, a nawet dostaję jeszcze jakiś procent. Allegro pobiera kasę za
    wystawienie, prowizję od sprzedaży, a oprócz tego daje sobie możliwość
    trzymania łapy na kasie która do mnie wpływa.

    --
    marcin

  • 84. Data: 2010-12-12 20:16:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zly wrote:

    > Praktycznie to ma... To się nazywa monopol

    A czy to wina allegro że nikt nie potrafi stworzyć sensownej konkurencji:)

    Pamiętam jak Ebay wchodził do polski, zaprzepaścili swoją szansę traktując
    nasz kraj tak jakbyśmy mieli paść na twarz ze szczęścia z samego faktu, że
    cudowny amerykański portal robi nam łaskę, że do nas zstępuje :)

  • 85. Data: 2010-12-12 20:24:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zly wrote:

    > Rotfl :) Pomijając, że traci, to jest jego decyzja co chce z nimi
    > robić.

    co traci? Ma prawo decyzji, jest ebay są inne polskie serwisy :)

    > Pożycz mi swoje wolne środki na parę dni ok? Najdalej na miesiąc.
    > Obiecuję, że oddam.

    demagogia jest fajna

  • 86. Data: 2010-12-12 20:38:04
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik JA napisał:
    > Idź do lekarza.

    A ty co - byłeś? Wypuścili?

  • 87. Data: 2010-12-12 21:03:04
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 21:04:28 +0100, zly napisał(a):

    > Nie. Nie tak. Bank wybieram sam, sam zgadzam się na warunki, zazwyczaj mam
    > go za darmo

    Wybierz inny portal aukcyjny, proste.

    --
    Kojer

  • 88. Data: 2010-12-12 21:22:07
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W niedziela, 12 grudnia 2010 18:06, Marek Dyjor wyraził następujacą opinię:

    > dokładnie a na allegro godzi się tylko na odbiór osobisty i zapłatę
    > gotówką.

    Wyłącznie monetami bo te papierki z nadrukowanymi liczbami to nie mogą mieć
    żadnej wartości ;-)

    A jeśli chodzi o operacje międzybankowe to normą którą nam UE usilnie
    sugeruje jest "przelew jednodniowy", niestety data wprowadzenia jest przez
    naszych bankowców ciągle odsuwana ze względu na "niedostosowanie systemów"
    :/

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 89. Data: 2010-12-12 21:39:18
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 21:24:16 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > co traci?

    czas i procenty

    > Ma prawo decyzji, jest ebay są inne polskie serwisy :)

    demagogia jest fajna

    > demagogia jest fajna

    Ale o co chodzi przecież nic nie stracisz? Albo inaczej. Umówmy się (dam ci
    szansę, w przeciwieństwie do allegro), że wszystkie przelewy wychodzące
    jakie robisz, będziesz przelewał do mnie, a dopiero potem ja je puszczę
    dalej. Co ty na to? Jeśli nie, to uzasadnij proszę:)

    --
    marcin

  • 90. Data: 2010-12-12 21:40:48
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 22:03:04 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Wybierz inny portal aukcyjny, proste.

    Nie. W przeciwieństwie do banków, allegro nie ma konkurencji. To jest
    właśnie ten monopol o którym pisałem wcześniej. Wykorzystywanie dominującej
    pozycji na rynku etc. Czytałeś coś kiedyś o takim zjawisku?
    --
    marcin