eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM › Re: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
    Date: Mon, 13 Dec 2010 06:44:32 +0100

    zly wrote:

    > czas i procenty

    jaki czas? jakie procenty?

    > demagogia jest fajna

    żadna demagogia, realny wybór, jest co najmniej jeden serwis który jest nie
    wiele mniej popularny od allegro, ebay. Swoją droga to dziwne że ebay nie
    prowadzi żadnej ŻADNEJ, promocji swoich usług.

    Wkładając trochę wysiłku w promocję mogliby spokojnie podzielić sie z
    allegro tortem po połowie.

    > Ale o co chodzi przecież nic nie stracisz? Albo inaczej. Umówmy się
    > (dam ci szansę, w przeciwieństwie do allegro), że wszystkie przelewy
    > wychodzące jakie robisz, będziesz przelewał do mnie, a dopiero potem
    > ja je puszczę dalej. Co ty na to? Jeśli nie, to uzasadnij proszę:)

    to jest właśnie demagogia i to durnowata.

    Nie oferujesz żądnej usługi na którą miałbym zapotrzebowanie więc nie mam
    żadnego interesu w korzystaniu z twojego pośrednictwa finansowego.