  • 1. Data: 2010-12-11 02:30:10
    Temat: Jaki PROSTY kompakt dla starszej osoby?
    Od: " Kalina Milska" <k...@N...gazeta.pl>

    Hej,
    Wiem, że podobnych pytań trochę było, ale ja z innej perspektywy :)
    Chciałabym kupić jakiś prosty aparat cyfrowy kompaktowy dla mamy. Mama jest
    starsza (ale nie tak bardzo - 58 lat) i niestety nie radzi sobie zbyt dobrze z
    elektroniką i sprzętem (komputer, telewizor itp.)
    W zasadzie mój jedyny warunek, to żeby aparat był NAPRAWDĘ PROSTY w obsłudze, w
    miarę możliwości z wyraźnymi przyciskami i dobrze napisaną instrukcją po
    polsku. Parametry mają całkowicie drugorzędne a nawet trzeciorzędne znaczenie.
    Pomoże mi ktoś i doradzi coś sensownego?
    Pozdrawiam cieplutko,
    Kalina

  • 2. Data: 2010-12-11 08:33:59
    Temat: Re: Jaki PROSTY kompakt dla starszej osoby?
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Kalina Milska nadaje:
    > Mama jest starsza [...] i niestety nie radzi sobie zbyt dobrze
    > z elektroniką i sprzętem (komputer, telewizor itp.)

    Każdy aparat ma funkcję AUTO - dla użytkowników o jednocyfrowym IQ

  • 3. Data: 2010-12-11 09:24:10
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    "JanKo" <b...@m...tu> schrieb im Newsbeitrag
    > Agent Kalina Milska nadaje:
    >
    > Każdy aparat ma funkcję AUTO - dla użytkowników o jednocyfrowym IQ
    Aha, znaczy się takiego Ty używasz?

  • 4. Data: 2010-12-11 09:24:55
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Każdy aparat ma funkcję AUTO - dla użytkowników o jednocyfrowym IQ

    Podobnie jak portal wyborczej z obsluga niusow.

  • 5. Data: 2010-12-11 09:45:54
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

> [...]
    > W zasadzie mój jedyny warunek, to żeby aparat był NAPRAWDĘ
    > PROSTY w obsłudze, w miarę możliwości z wyraźnymi przyciskami

    Moze Canon A495? Ostatnio byl tu i owdzie w promocji po 199,-
    a swego czasu Canon chwalil sie wlasnie znaczym uproszczeniem
    obslugi kompaktow w tej serii.

    Co prawda nadal nie ma opcji zabezpieczenia ustawien haslem
    i uzyszkodnik moze zrobic sobie kuku np. ustawiajac rozmiar
    zdjecia na cos w rodzaju 640*480 ;) ale poza tym nie jest zle.

    No i robia go tez w czerwonym :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 6. Data: 2010-12-11 10:32:57
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Janek Wlodak nadaje:
    > Aha, znaczy się takiego Ty używasz?

    Nie ja piszę o własnej matce że ta nie radzi sobie z włączeniem
    telewizora.
    Jakaś taka panuje moda by rodziców, czyli własną pulę genetyczną,
    traktować jak debili. Aparat dla ludzi starszych ma być PROSTY
    (wersalikami), z gigantycznymi porzyciskami i pewnie najtańszy - bo i
    tak niedługo umrą. Mój 75-letni ojciec fotografuje od 50 lat i śmiem
    twierdzić że poradzi sobie z każdą SKOMPLIKOWANĄ cyfrówką przynajmniej
    tak dobrze jak ja.

  • 7. Data: 2010-12-11 17:07:05
    Od: "Marek Pun" <m...@o...pl>

    > Pozdrawiam cieplutko,
    > Kalina

    Czesc Kalina,

    Na poczatek przepraszam za durnych tusko-polaczkow w stylu JanKo i Jakuba J.,
    ktorzy zamiast odpowiedziec na pytanie lub zamknac durny pysk, jesli nic do
    powiedzenia nie maja, wymadrzaja sie i obrazaja innych. Niestety takie glupie
    bydlo rowniez siedzi na tej grupie. Jeszcze raz za nich przepraszam.

    Odpowiadaj na Twoje pytanie zas, polecam Pentaxa Optio E90 za okolo 230 zl.
    Dobry, prosty w obsludze, z wyraznym wyswietlaczem 2,7 cali, z intuicyjnym menu
    oraz czytelnie napisana instrukcja obslugi po polsku. Doskonale nadaje sie dla
    starszych osob oraz tych mniej uzdolnionych technicznie.

    Pozdrawiam serdecznie i zycze udanych zakupow. W razie czego napisz do mnie na
    maila, moge sie z Toba spotkac i pomoc Ci wybrac aparat oraz doradzic w
    sprawach fotografii.

    Marek

  • 8. Data: 2010-12-11 17:44:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://www.kdc.pl/pub/mm/img/220/308166.jpg

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2010-12-11 20:19:45
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2010-12-11 18:07, Marek Pun pisze:

> [...]
    > bydlo rowniez siedzi na tej grupie. Jeszcze raz za nich przepraszam.

    Po takiej wypowiedzi sam dla mnie jesteś bydłem - ze względu na użyte
    przez ciebie określenie 'tusko-polaczki'. Obrażasz nim i premiera
    polskiego rządu i cały naród.

    --
    Bez pozdrowień
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 10. Data: 2010-12-11 23:00:39
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 11 Dec 2010 18:07:05 +0100, Marek Pun napisał(a):

    > Na poczatek przepraszam za durnych tusko-polaczkow w stylu JanKo i Jakuba J.,

    Spadaj stąd, żłobie.

    God created Arrakis to train the faithful.