  • 1. Data: 2010-12-09 19:09:51
    Temat: coś lustropodobnego ?
    Od: "uhikura" <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    WItam,

    Czy możecie polecić coś "do kieszeni". WYmogi do niskie szumy, mozliwie
    wysokie iso, jasny obiektyw - wystarczy krótki zumik , stopka do lampy
    zewnetrznej, nie ciemniejszy niż 2,8 na długim końcu. Mile widziane
    nagrywanie filmów HD :>
    co powiecie np na samsunga ex1? macie jakieś swoje kieszonkowce tego typu?
    pozdrawiam, uhikura

    PS sprzedam nikkor 80-200 2,8 D ED stan idealny/jak nowy

  • 2. Data: 2010-12-10 07:21:31
    Temat: Re: coś lustropodobnego ?
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 9 Dec 2010 19:09:51 +0000 (UTC), uhikura wrote:
> [...]
    > nagrywanie filmów HD :>
    > co powiecie np na samsunga ex1? macie jakieś swoje kieszonkowce tego typu?

    W rozwazaniach LX5 vs EX1 wygral pierwszy, ze wzgledu na AVCHD.

    A jezeli wazniejsze jest wysokie ISO niz zoom, to przygladnij się
    EVILom.

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 3. Data: 2010-12-10 07:51:17
    Od: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message

    > W rozwazaniach LX5 vs EX1 wygral pierwszy, ze wzgledu na AVCHD.

    ja osobiscie wybrałem EX1 ze wzgledu na jednak lepszą optyke.
    Z tym ze, mnie osobiści funkcja kręcenia filmów w aparacie jest zupełnie
    nieprzydatna.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 4. Data: 2010-12-10 08:37:17
    Od: "uhikura" <u...@W...gazeta.pl>

    a jak z głębią ostrości,evil trochę ciemniejszy i chyba GO większa (?)
    Bardzo ważna oprócz płycizny ostrości jest dla mnie jakość rozmycia...
    trzeba będzie poszukać sampli...

  • 5. Data: 2010-12-10 08:44:47
    Od: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl>

    "uhikura" <u...@W...gazeta.pl> wrote in message
    >a jak z głębią ostrości,evil trochę ciemniejszy i chyba GO większa (?)
    > Bardzo ważna oprócz płycizny ostrości jest dla mnie jakość rozmycia...
> [...]

    no cóż, to jednak nadal jest kompakt z mała matrycą i GO jest jaka jest.
    Ja go kupiłem jako uzupełnienie lustra, ze względy na jasny i szerokokątny
    obiektyw.
    Sporo sampli masz tu, na forumi nikoniarzy:
    http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=142045

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 6. Data: 2010-12-10 09:18:08
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Thu, 09 Dec 2010 20:09:51 +0100, uhikura <u...@g...skasuj-to.pl>
    wrote:

> [...]
    > wysokie iso, jasny obiektyw - wystarczy krótki zumik , stopka do lampy
    > zewnetrznej, nie ciemniejszy niż 2,8 na długim końcu. Mile widziane

    Leica X1?

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 7. Data: 2010-12-10 10:00:16
    Od: PaPi <...@...3>

> [...]
    > wysokie iso, jasny obiektyw - wystarczy krótki zumik , stopka do lampy
    > zewnetrznej, nie ciemniejszy niż 2,8 na długim końcu. Mile widziane

    Panasonic GF-2, Olympus E-PL1.

  • 8. Data: 2010-12-10 15:14:51
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 10 Dec 2010 08:37:17 +0000 (UTC), uhikura wrote:
    > a jak z głębią ostrości,

    Jak zwykle, im mniejsza matryca tym wieksza :)

    > evil trochę ciemniejszy i chyba GO większa (?)

    EVIL z nalesnikiem nie jest wcale taki ciemny, a ze EVIL to APS-C i 4/3,
    to w miare bezpiecznie mozesz uzywac ISO 800.

    Oly E-PL1 (ew P2) plus nalesnik Panasonica 20mm/1.7 jest calkiem milym
    zestawem. Aczkolwiek od LX5/EX1 jest lekko wiekszy juz.

  • 9. Data: 2010-12-10 20:40:46
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-12-10 09:37, uhikura pisze:
    > a jak z głębią ostrości,evil trochę ciemniejszy i chyba GO większa (?)
    > Bardzo ważna oprócz płycizny ostrości jest dla mnie jakość rozmycia...
    > trzeba będzie poszukać sampli...

    Samsung EX1 na wąskim końcu otworzony na maksa, GO po ustawieniu
    ostrości na obiekt w odległości 3 metrów wynosi 1,08 metra.
    Ta sama scena ale Samsung NX100 kit na wąskim końcu przysłona 5.6 ;) GO
    wynosi 0,82 metra. Temat noszenia jakiejś jasnej 50 w drugiej kieszeni
    pominę, że o szumach i innych takich parametrach ściśle związanych z
    fizycznym rozmiarem matrycy nie wspomnę.

    Osobiście uważam że prawdziwy aparat do kieszeni powinien być adekwatny
    do portfela który nosisz w drugiej kieszeni. Znaczy taki którego nigdy
    się nie zawahasz użyć, coś się mu stanie wywalasz do kosza i kupujesz
    nowy ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 10. Data: 2010-12-11 07:10:43
    Temat: Re: co? lustropodobnego ?
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 10 Dec 2010 08:51:17 +0100, TomekM wrote:

    > ja osobiscie wybra?em EX1 ze wzgledu na jednak lepsz? optyke.

    Lepszą, czy tylko jasniejszą?

    > Z tym ze, mnie osobi?ci funkcja kr?cenia filmów w aparacie jest zupe?nie
    > nieprzydatna.

    A ja się w Penie zarazilem filmikowaniem i juz kompakty ogladam pod
    wzgledem filmow na rowni z foto :)