    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Sprawdzenie stopu...
    Date: Fri, 27 May 2011 04:46:18 -0700 (PDT)

    On May 27, 11:17 am, Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    wrote:

    > zdaję sobie sprawę... bardziej chyba potrzebne by było laboratorium
    > wytrzymałościowe.... Nie wiem co z tym bajzlem robić, ale coś muszę w
    > końcu zrobić... :-/

    A w szkole nie uczyli o testach warsztatowych? Trzeba poskrobać się po
    głowie, zastanowić się jakie własności stali nas interesują i wymyślić
    jakiś prosty test który w powtarzalnych warunkach i prostymi metodami
    da się wykonać na warsztacie, dający wynik który maksymalnie zależy od
    tych własności. Do tego proste kryteria: rach ciach ciach i wiesz czy
    dopuścić partię materiału do produkcji czy odrzucić. Dwie strony
    instrukcji napisanej tak że ktokolwiek to będzie robił, da miarodajny
    rezultat. To ja, mouseclicker muszę Ciebie uczyć? Weź sobie utnij
    kilka kawałków dobrej rury i kilka złej i popróbuj je pospłaszczać,
    pozginać, pościskać krawędzią w poprzek, poszukaj co daje największą
    różnicę między dobrą i złą rurą. Ta Twoja barierka nie musi wiedzieć
    ile siarki w niej jest, natomiast ta rura doskonale wie jaką ma
    wytrzymałość- tylko ją wsadź w giętarkę, od razu powie.
    Konrad