eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSpecjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerowRe: Specjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerow
  • Data: 2011-08-20 21:17:00
    Temat: Re: Specjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerow
    Od: JanuszR <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wszystkie są rozwinięte. Ja jestem żywo zaineresowany tymi,
    > które nie są (a te co są, nie zawsze się mną interesują na tyle,
    > ile bym się spodziewał).

    > No i oczywiście jeśli będę chciał zabukować sobie bilet w linii
    > Thay-Yan-Ushr, to najpierw muszę namówić pana dyrektora, aby raczył
    > w rzeczonej światowej firmie od łebpejdźy zamówić wersję rozkładu
    > lotów w innym niż tajski alfabecie. Nie wiem czy pójdą na to.
    > Zacofańcy niedorozwinięci.

    Sorry nie znam rzeczywistości kraju z linii Thay-Yan-Ushr. Zrobienie
    strony nie jest wyczynem przekraczającym możliwości średnio
    rozgarniętego nastolatka. Dlatego dziwią mnie problemy wymagające aż
    profesjonalnego transkodowania. Nie wykluczam jednak, że być może są na
    świecie miejsca gdzie ta trywialna czynność może nastręczać problemów.
    Wydawało mi się, że jeżeli chcemy dostarczyć informacji innym nacjom niż
    rodzima zrobienie strony w angielskim powinna gros potencjalnym
    klientom, również tym angielskiego nie znającym, dostarczyć informacji
    wystarczających. Nie mam pewności czy próby odszyfrowania mandaryńskiego
    w moim alfabecie będzie równie skuteczne.

    JanuszR