eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSpecjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerowRe: Specjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerow
  • Data: 2011-08-20 20:05:08
    Temat: Re: Specjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerow
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan JanuszR napisał:

    > Cóż to takiego ta "transkrypcja"? Czytanie cyrylicy w alfabecie
    > łacińskim strony która w oryginale ma być w cyrylicy jest zajęciem dla
    > profesjonalistów?

    Wprost przeciwnie -- dla nieprofesjonalistów, dla takich, co nie znają
    cyrylicy. Dla nich to jedyna metoda zapoznania się z tekstem.

    > To chore, strona jest adresowana do kreślonego kręgu osób i ma być
    > przez nie w sposób poprawny odczytywana.

    A inni, co do nich strona nie była adresowana, to już nie nie mogą
    sobie poczytać? Może lepiej nie publikować na WWW, tylko wysłać mailem
    według rozdzielnika.

    > Jeżeli chcemy poszerzyć krąg osób przystowujemy stronę o kolejne
    > tablice. Sprawa jest w pełni jednoznaczna.

    Jednoznaczna i w pełni jasna. Należy zwrócić się do firmy "JanuszR
    Ltd. GmbH Sp. z o.o. -- The Best UTF Webpages", zapłacić i czekać
    na poszerzenie. Inaczej się nie da.

    > Kombinacje aby "Dziki USAńczyk" mógł odczytać informacje nie
    > przeznaczone dla niego to amatorka.

    Przecież to USAńczyk kombinuje, nie kto inny. Nie wolno mu?

    > Jeżeli mamy pęd na "Dzikiego USAńczyka"

    Nie mamy.

    > to robimy stronę w jego języku zwyczajnie w utf

    I tak robimy.

    > a on jeżeli ma problem,

    Nie ma.

    > niech się dokształci.

    Tam im w Ameryce jest bardzo ciężko, nie mają od kogo, brak im aż
    tak dobrych wykładowców.

    > Kombinacje aby mógł odczytać mandaryński alfabetem łacińskim nie
    > mogą zakończyć się sukcesem ponieważ on mandaryńskiego nie zna.

    Ale może być zainteresowany tym, o której leci samolot MandarinAir
    z Jan-Ush do Er-Utf-Ejt.

    > Podobnie ja dawno już zapomniałem rosyjskiego i przedstawianie
    > mi go w naszym alfabecie jest bzdurą.

    Domyślam się, nikt nie będzie nawet próbował takiego przedstawiania.
    Ale są inni ludzie, którzy są czymś takim zainteresowani.

    > Nawet nie będę usiłował tego odcyfrować. Jeżeli strona ma być dla
    > mnie powinna być w języku polskim od biedy w angielskim i tyle.

    Polecam Naszą-Klasę, czy jak jej tam. Można całymi dniami siedzieć
    i czytać.

    --
    Jarek