eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSpecjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerowRe: Specjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerow
  • Data: 2011-08-20 19:39:05
    Temat: Re: Specjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerow
    Od: JanuszR <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież to zupełnie różne sprawy, czy to aż tak trudno zrozumieć?
    >
    > Strona tajska (czy cokolwiek innego, mail na przykład), zrobiona
    > właściwie, ma *w sobie* tajskie krzaczki. Ale nie chodzi tylko o sam
    > tekst, a również o możliwości jego interpretacji (wyświetlenia).
    > Tajowie widzą to w swoim alfabecie, trudno żeby miało być inaczej.
    > Ja też tak widzę i nawet mnie to trochę cieszy. Ale jakiś Bardzo
    > Dziki USAńczyk może nie zobaczyć nic, albo zgoła całkiem inne krzaczki.
    > Mnie by interesowało, żebym mógł *również* widzieć transkrybowany
> [...]

    Cóż to takiego ta "transkrypcja"? Czytanie cyrylicy w alfabecie
    łacińskim strony która w oryginale ma być w cyrylicy jest zajęciem dla
    profesjonalistów? To chore, strona jest adresowana do kreślonego kręgu
    osób i ma być przez nie w sposób poprawny odczytywana. Jeżeli chcemy
    poszerzyć krąg osób przystowujemy stronę o kolejne tablice. Sprawa jest
    w pełni jednoznaczna. Kombinacje aby "Dziki USAńczyk" mógł odczytać
    informacje nie przeznaczone dla niego to amatorka. Jeżeli mamy pęd na
    "Dzikiego USAńczyka" to robimy stronę w jego języku zwyczajnie w utf a
    on jeżeli ma problem, niech się dokształci. Kombinacje aby mógł odczytać
    mandaryński alfabetem łacińskim nie mogą zakończyć się sukcesem ponieważ
    on mandaryńskiego nie zna. Podobnie ja dawno już zapomniałem rosyjskiego
    i przedstawianie mi go w naszym alfabecie jest bzdurą. Nawet nie będę
    usiłował tego odcyfrować. Jeżeli strona ma być dla mnie powinna być w
    języku polskim od biedy w angielskim i tyle.

    JanuszR