-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Date: Wed, 06 Jun 2012 21:23:29 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 11
Message-ID: <jqoasc$he9$1@mx1.internetia.pl>
References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl> <0...@b...poznan.pl>
<4fccf564$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcdab38$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl> <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fce2d7b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fce7386$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcef81c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcf0a0d$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcf1722$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcf214e$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcf8e78$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
<jqo5ca$i5u$1@inews.gazeta.pl>
<4fcfa6f4$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
<jqoaha$lio$2@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-255-61-0.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1339010765 17865 77.255.61.0 (6 Jun 2012 19:26:05 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Jun 2012 19:26:05 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <jqoaha$lio$2@inews.gazeta.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
Thunderbird/12.0.1
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453773
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-06-06 21:14, Mirek Ptak pisze:
> Dnia 2012-06-06 20:52, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
> odpisać:
>> Ciekawe czy jakby zamiast 2000 użyć 1700 to spalanie byłoby jeszcze
>> mniejsze niż przy jeździe wg złotych zasad ecodrivingu?
>
> Zapewne, ale tylko w silniku, który pozwala zmienić bieg przy 1700 i
> dalej będzie sprawnie jechał, czyli (zwykle) od około 1200 rpm
Co będzie być może prawdą przy większym dieslu...
Następne wpisy z tego wątku
- 06.06.12 21:26 John Kołalsky
- 06.06.12 21:26 Mirek Ptak
- 06.06.12 21:40 John Kołalsky
- 06.06.12 21:56 Cavallino
- 06.06.12 21:59 Cavallino
- 07.06.12 09:35 J.F.
- 07.06.12 09:41 J.F.
- 07.06.12 10:22 Artur Maśląg
- 07.06.12 10:40 RoMan Mandziejewicz
- 07.06.12 11:12 J.F.
- 07.06.12 11:35 anacron
- 07.06.12 11:43 anacron
- 07.06.12 12:40 Mirek Ptak
- 07.06.12 14:24 Cavallino
- 07.06.12 14:27 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=