eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30. › Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Data: 2012-06-06 21:59:21
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jqoaha$lio$...@i...gazeta.pl...
    > Dnia 2012-06-06 20:52, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >> Ciekawe czy jakby zamiast 2000 użyć 1700 to spalanie byłoby jeszcze
    >> mniejsze niż przy jeździe wg złotych zasad ecodrivingu?
    >
    > Zapewne, ale tylko w silniku, który pozwala zmienić bieg przy 1700 i dalej
    > będzie sprawnie jechał,

    Jak komuś nie przeszkadza zawężenie skali użytecznych obrotów do 300-500
    (między 1500 czy 1700 a 2000) tylko po to, żeby spalić trochę mniej paliwa,
    to dlaczego miałoby mu przeszkadzać zawężenie tej skali do 200, jeśli
    przyniesie kolejne oszczędności?

    > czyli (zwykle) od około 1200 rpm

    Sorry, ale w jakim dieslu turbina działa od 1200?
    Te którymi jeździłem zaczynały zazwyczaj pracę od 1700, silniki z małymi
    turbinami (jak Ceed) nieco niżej.
    Ale 1200 to nieco więcej niż obroty biegu jałowego, nie znam ani jednego
    przykładu, że turbina przy takich działa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: