eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie według komputera pokładowego › Re: Spalanie według komputera pokładowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Date: Thu, 18 Jul 2013 23:50:11 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <ks9nuk$f7c$1@node2.news.atman.pl>
    References: <ks8al3$nt0$1@news.task.gda.pl> <ks8apo$82g$2@node1.news.atman.pl>
    <ks8b4h$p13$1@news.task.gda.pl>
    <51e7d145$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks8k03$aj7$1@node2.news.atman.pl>
    <51e8213f$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks981u$f0q$1@node1.news.atman.pl>
    <51e860c4$0$1448$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.0.194.227
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1374184212 15596 193.0.194.227 (18 Jul 2013 21:50:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Jul 2013 21:50:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:17.0) Gecko/20130620 Thunderbird/17.0.7
    In-Reply-To: <51e860c4$0$1448$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498809
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2013-07-18 23:40, t? wrote:
    >> Na podstawie tych odczytów w dieslu nie wiadomo ile lejesz paliwa w
    >> cylinder. Jak za mało, to mozna to odczytać jako zbyt małe
    >> przyspieszenia wału korbowego przy kolejnych detonacjach. Jak za dużo to
    >> pomysłu nie mam, bo chyba optyka na wydechu kontrolująca zadymienie nie
    >> ma sensu podczas normalnej ekslopatacji. Ale subtelne straty ciśnienia
    >> na listwie może by się dało rejestrować i szacować.
    >
    > Przecież diesel zwykle (jak nie zawsze) mierzy ciśnienie paliwa. Te nowe
    > w każdym razie. Jakby to miało w ogóle działać bez tego?

    Musiałby mierzyć po każdym wstrzyknięciu dawki paliwa i robić z tego
    użytek (pytanie jak szybko rozchodzi się dzwięk w paliwie - może być
    kłopot z pozycją czujnika względem wtrysków). To oznacza bardzo częste
    pomiary a te czujniki chyba szybkie nie są.

    Mam CommanRail który ma masę czujników. A pytając w ASO jak sprawdzić
    który wtrysk leje koleś proponuje mi (za 400zł) probę przelewową za
    pomoca wężyków i kubków który w dodatku jest tylko trochę wiarygodny ...
    WTF? przecież ta wiedza jest bardzo oczywista jeśli mamy czujnik
    ciśnienia na listwie ... Z drugiej strony rozumiem, że sewis by nie
    zarobił tych 400zł za diagnostykę...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: