    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie Dustera
    Date: Tue, 18 Jan 2011 11:37:54 +0100
    <igvo7b$e7t$1@news.onet.pl> <igvod4$b51$1@inews.gazeta.pl>
    <igvomk$b5d$1@inews.gazeta.pl>
    <4d336830$0$2503$65785112@news.neostrada.pl>
    <igvpau$d4f$2@inews.gazeta.pl>
    <4d33694d$0$2455$65785112@news.neostrada.pl> <ih15es$4m7$1@news.onet.pl>
    <4d341993$0$2500$65785112@news.neostrada.pl>
    <ih2idb$clq$1@inews.gazeta.pl>
    <4d3554c0$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
    <ih3mbf$s8t$1@inews.gazeta.pl>
    <4d355e4e$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
    <ih3o6s$4v2$1@inews.gazeta.pl>
    <4d35663e$0$2500$65785112@news.neostrada.pl>

    Cavallino pisze:

    > Nieprawda.

    zacytuje Ciebie: "Nieprawda" - czytaj nizej

    dodatkowo ta sama informacje znajdziesz w cenniku nizej cytowanym

    > Pomyliłeś z Hultajem, ale i w nim już z dieslem 1.7 można dokupić.
    > W Sportage tak można od zawsze.
    > I dokładnie o taki mi chodzi.

    rozdział: Już nie w teren

    Najnowszy sportage całkowicie odchodzi od wizerunku "ugłaskanego
    terenowca". Producent nie kryje, że auto zaprojektowano głównie z myślą
    o asfaltowych drogach. Jedynie dwie najmocniejsze wersje silnikowe -
    benzynowe 2,0 DOHC (163 KM) oraz wysokoprężny 2,0 CRDi (136 KM)
    występują z napędem 4x4. Takie podejście nie wszystkim się spodoba, ale
    dzięki niemu, podstawowa wersja (z benzynowym 1,6 l GDI o mocy 135 KM)
    wyceniona została na 66 900 zł.

    za:
    http://motoryzacja.interia.pl/testy/wiadomosci/pierw
    sza_jazda/news/calkiem-nowa-kia-sportage,1530924

    > Mówię cały czas o tym samym wariancie, Sportage 4*4 ze słabszym dieslem
    > vs Duster z dieslem 105 KM.
    > 85 vs 75 tys.

    dustera 1.5dci 4x4 kupisz za 65tys - sprawdzalem 'w saluunie' ;)
    (za 60 daloby sie tez go wyrwac - i chyba taka cena byla na poczatku -
    pewnie chodzi o roznice kursowe, promocje, etc) - wiec nie wiem skad ty
    te 75tys bierzesz.

    > Najdroższa wersja Dustera to 75 tys.

    Duster 4x4 1.5dci = 65tys (w.Laureate)
    a jak dodasz wszystkie mozliwe opcje masz cene 71tys.
    - wiec sporo zawyzasz

    z cennika sportage:
    http://www.kia.pl/content/~/media/Files/Upload/PL/ce
    nniki/cennikSportage2010_20110103.ashx
    czyli:
    najgorzej wyposazony sportage 4x4 diesel: 92300,-, nadrozszy: 105800,-
    +doplata do automatu 5000,-
    a jak doposazysz w to co max, to dodaj do powyzszych cen jeszcze 20tys
    (rabat dostaniesz 2000,- info na stronie kia)

    > I co gorsza taka musi być, żeby w ogóle dało się na to patrzeć i używać.
    > To ten który masz w jakimkolwiek folderze czy zdjęciu.
    > Jak się kiedyś wybrałem do salonu Dacii i zobaczyłem jak wygląda słabiej
    > wyposażona wersja to doznałem załamania.
    > Też się czaiłem na takiego za niecałe 60, ale tak się nie da.

    przed kupnem nowego Sportage - zobacz sobie poj. bgaznika = 320l to to
    jest jak w autach segmentu "B" - wiec z przydomkiem 'rodzinny' nie ma tu
    nic wspolnego. Dodatowo wys. zaladunkowa - tragedia.
    Kia postawila na wyglad, blichtr (moze jej sie udalo, bo przyciaga oko)
    ale jak popatrzec krytycznym okiem na niektore rozwiazania - to jak
    pisalem wczesniej - projektant mial rozdwojenie jazni (przyklad: tylne
    swiatla - ogromniaste a kierunkowskazy wsadzili w zderzak - po co?)

    --
    pozdr
    Adam (AL)