-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
highwinds-media.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!fe
ed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
eostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.ne
ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <0...@b...poznan.pl>
<1rwuswd0z7bj0$.3qmnm5n4c417.dlg@40tude.net>
<51697d98$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<194rplgqngbh3$.1cbq5lo4n660j$.dlg@40tude.net>
<5169d082$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<kkdtnk$jho$1@mx1.internetia.pl> <1...@b...poznan.pl>
<516b1a05$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<516c2757$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516c3782$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516d6bf7$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516ebc08$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516ed45f$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<51701214$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
In-Reply-To: <1...@b...poznan.pl>
Subject: Re: Spalanie
Date: Thu, 18 Apr 2013 23:27:52 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 130418-0, 2013-04-18), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 88
Message-ID: <51706556$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.64.71
X-Trace: 1366320470 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1219 83.25.64.71:53721
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 5023
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489719
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:
>>> Wiem, że jak ktos pisze, że pali mu 9 to znaczy ze nie pali wiece niz
>>> 9,9...
>>
>> Nie, to znaczy że NA TYM kawałku problemu mógł się rypnąć o 10%, a to
>> jest dopiero pierwsza możliwość.
>>
> ROTFL
> To teraz opisz, prosze, kolejne ogromne problemy w wyliczeniu spalania.
Ale po co?
I tak wiesz swoje, nie zamierzasz tego zmieniać, więc próżny mój trud.
Zresztą już sam opisałeś kilka, więc nie chce mi się powtarzać.
Przyjrzyj wątek, ponumeruj problemy, część będziesz miał, wystarczy trochę
pracy własnej włożyć.
> To w innych samochodach rezerwa nie była już uniwersalnym sposobem?
Była.
> Pisałeś o uniwersalności, a teraz Twoeirdzisz, ze to był dobry sposób
> tylko
> dla ostatniego samochodu?
Nie.
Jeśli nie rozumiesz co się do Ciebie pisze, to poświęć więcej czasu na
czytanie, a mniej na pisanie.
Jak nie pojmiesz, to zacznij czytać od początku.
I tak do skutku.
Ja się powtarzać dla Ciebie nie będę, pisałem już o tym ze 3 razy w tym
wątku.
> Ja tylko wskazuje absurdalnosc twojej teorii spiskowej
Dla Ciebie to jest jakaś teoria, a dla mnie właśnie praktyka.
Teorie w których tak się lubujesz mam w głębokim poważaniu, dlatego zupełnie
mnie nie obchodzi ile potrafi w skrajnych warunkach spalić dane auto.
Mnie interesuje wyłącznie to, ile pali naprawdę w normalnej eksploatacji.
>ale do niczego nie
> chce cie przekonać, bo juz wiem, ze to jest zwyczajnie niemożliwe.
Patrz, to zupełnie jak Ty, nie?
> Jest takie przysłowie: tylko krowa nie zmienia poglądów.
Dokładnie - pasuje do Ciebie jak ulał.
>> Bo sprawdzam spalanie we wszystkich aspektach, ile auto pali średnio,
>> ile pali minimalnie, gorzej z maxem, ze względu na słaby dostęp do
>> toru. Więc wiem kiedy ktoś podaje jakieś brednie że średnio pali x,
>> gdy jednocześnie nawet nie sprawdza normalnego zużycia, tylko cały
>> czas uskutecznia ślamazarne wleczenie się na trasie.
>>
> No i mamy konsensus.
> Niewątpliwie minimalne spalanie osiąga się jeżdzać econo.
> dla ciebie econo to jest slamazarnie.
Nie, to w ogóle nie jest "jeżdżąc".
To nie jazda.
Dla mnie nie ma to znaczenia, bo
> jadac w ten sposób dojade w każde miejsce w miescie praktycznie w tym
> samym
> czaasie co osoba jadaca "normalnie".
Tak jasne.
Przynajmniej w Twoim mniemaniu.
> I tyle. A ze na trasie mozna jechac 90 i 140? Wiadomo, że mozna. Wiadomo,
> ze jadac 160 po autostradzie, czy tez agresywnie po trasie krajowej
> minimalnego spalanie sie nie odnotuje.
Normalnie jadąc też nie, agresja nie ma tu nic do rzeczy.
HINT: Normalnie to jest wtedy, gdy się wyprzedza gdy jest okazja i miejsce,
a nie wlecze się za 70-tką za TIR-ami w celu minimalizacji zużycia paliwa.
HINT 2: To oczywiście warunek konieczny, a nie wystarczający.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.04.13 09:15 Mirek Ptak
- 19.04.13 10:59 J.F
- 19.04.13 11:55 J.F
- 19.04.13 12:40 Mirek Ptak
- 19.04.13 13:15 Budzik
- 19.04.13 13:15 Budzik
- 19.04.13 13:15 Budzik
- 19.04.13 13:15 Budzik
- 19.04.13 16:26 John Kołalsky
- 19.04.13 19:49 Cavallino
- 19.04.13 19:52 Cavallino
- 19.04.13 19:56 Cavallino
- 19.04.13 20:01 Cavallino
- 19.04.13 20:12 Cavallino
- 19.04.13 20:52 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-03 a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- 2025-03-03 nie naprawiam więcej telewizorów
- 2025-03-03 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-03 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2025-03-03 Gdy ministrowie sa golodupcami
- 2025-03-03 Pruszków => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-03 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-03-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=