  • Data: 2013-04-19 16:26:32
    Temat: Re: Spalanie
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > W stosunku do jazdy przeciętnego uzytkownika drogi ktory regularnie wkurza
    > sie ze jedzie za mna i próbuje mnie wyprzedzić tylko po to, zeby 2 sekundy
    > wczesniej dojechac przede mna do czwerwonych swiateł, ktore widac z
    > daleka.

    Bo to generalnie nie chodzi o jedno wyprzedzanie a o to, ża jedna ciota
    paraliżuje ruch wszystkim. Co gorsza coraz więcej ich i to ze zwykłej
    dupowatości. Niesprawne włączanie się do ruchu, przejeżdżanie skrzyżowań,
    niewyprzedzanie maruderów, niewyprzedzanie autobusu nim zatrzyma się na
    przystanku. To są typowe zachowania blokujące ruch.