  • Data: 2013-04-19 19:52:21
    Temat: Re: Spalanie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > ale 70 na trasie i 50 w miescie to nie sazasady econo...

    70 czy 90 - co za różnica?
    W Polsce nie da się tak jeździć, żeby jechać normalnie i w sensownym
    czasie - musisz dusić gaz, tam gdzie jest w miarę pusto (czyli potem
    hamować, gdy już się ta pusta droga skończy).
    Co innego na drodze szybkiego ruchu - wtedy można stosować wasze zasady bez
    większego uszczerbku dla końcowych efektów.