  • Data: 2013-04-19 20:52:33
    Temat: Re: Spalanie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" napisał w

    >Na tydzień to za 200 zł dziennie. ;-)
    >Ja mówiłem o sytuacji - masz kierę i dajesz.

    Zle zalozenia - trzeba mu dac czas na oswojenie sie.

    >Ale jak chcesz możemy inaczej - ja pojadę za Tobą przez miasto i
    >policzymy ile mi spadnie zużycie przy kapeluszniczej jeździe. ;-)

    O to to to.

    Ale potem zmiana i zobaczymy ile czasu zaoszczedziles i ile cie to
    kosztowalo :-)

    >Pole position jest warte grzechu, zwłaszcza jak widzi przed sobą
    >kapelusza, który znowu nie zdąży do zielonego na następnych
    >światłach.

    W zasadzie tak, a zwlaszcza gdy zwlaszcza :-)

    Ale ... zajmujesz pole position, jedziesz dynamicznie ... i stoisz na
    kazdych swiatlach.
    I narzekasz ze spalanie nie spada :-)

    >A pomyślałeś, że niektórzy mogą mieć inne priorytety?
    >A wręcz, że większość ma inne?

    Bo ja wiem ... 110 po autostradzie to imo czesto widuje :-)

    J.