  • Data: 2013-04-19 20:12:49
    Temat: Re: Spalanie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:
    .

    > Wybacz ale argumentów za ciebie szukać nie będę.

    Nie argumentów, tylko problemów.
    Ja za Ciebie tym bardziej nie mam zamiaru roboty odwalać, skoro nie raczyłeś
    zapamiętać za pierwszym razem.

    > Na razie podałeś jeden

    Nie.

    > Czyli dobrze rozumiem, że według ciebie rezerwa jest dobrym wyznacznikiem,
    > a moje odczucia w tym temacie są zupełnie inne.

    Tak.

    > Skup się.
    > Pisałes ze rezerwa jest ok.

    Bo jest.

    > Ja że moje odczucia są inne.

    To nie odczucia, tylko ocena.
    Tyle że mnie interesują fakty i o nich piszę, a Twoje oceny mam głębokim
    poważaniu - jedyne oceny jakie się dla mnie liczą, to moje własne.

    > Ty, ze skad wiem, jakie sa twoje doświadczenia?
    > No wiem, bo sam pisałeś o nich.

    To o czym tłuczesz, to ocena, a nie doświadczenia (fakty).
    I nie mam zamiaru powtarzać połowy wątku, żeby Ci wyjaśniać co jest faktem,
    a co Twoim kolejnym rojeniem z faktami niezwiązanym.

    > Ale przecież te ekstrema to jest normalna jazda.

    Nie - ekstrema to zaprzecznie normalnej jazdy, niezależnie od tego czy
    przegina w jedną stronę 18-latek w bumie, czy Ty ze swoim kapeloecono.

    > Obecnie jezdzac swoim starym wehikułem econo to jest moja normalna jazda.

    Dla Ciebie.
    Która jak sam pisałeś wkurza normalnych ludzi, którzy muszą się za Tobą
    wlec, zamiast normalnie jechać - sam widzisz, ile to ma z normalnością
    wspólnego.

    > Jak ktos nie umie jezdzic econo to nie umie i mu auto pali wiecej
    > A jak umie, to nie widzi powodu, zeby w miescie jedzic inaczej.

    Niektórzy mają w spodniach wydmuszki, to i mało sensownych rzeczy
    widują.....

    > Nie.

    Tak.
    No chyba, że właśnie przyznałeś iż czujesz się przekonany i rezygnujesz ze
    swoich kapeluszniczych zachowań.

    > Masz prawo do takiego zdania.

    Wiem.

    > Zwłaszcza, że kilka naszych rozmów na ten
    > temat pokazało iz w zakresie jazdy econo jesteś jednak laikiem.

    Oczywiście, bo nie ma czegoś takiego.
    To tak jak "nocny dzień" albo "dzienna noc".

    > To nie jest kwestia mniemania tylko empirycznego sprawdzenia.

    Jasne.
    A potem wychodzi, że te sam czas oznacza +25%.

    > Oczywiście ze sie wyprzedza. No i?

    No i to co sam piszesz, że to Ciebie wyprzedzają, bo im drogę blokujesz, a
    nie Ty wyprzedzasz.

    > Czasami warto wyprzedzac, czasami nie. Kwestia zdrowego rozsadku.

    Jasne.
    A nie zużycia paliwa.

    Kluczowe jest to, czy się da bezpiecznie wykonać manewr, a nie ile przy tym
    się paliwa spali.