  • Data: 2013-04-18 11:04:05
    Temat: Re: Spalanie
    Od: "Axel" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:17042013.7D503D84@budzik61.poznan.pl...
    > Nie Cavallinuj! Takie cięcie cytatów kończy sens dyskusji...

    Cięcie? Koniu potrafi wstawić sfałszowany przez siebie cytat w dyskusję...

    > Jeżeli wszystkie Twoje twierdzenia są rowniez celne i prawdziwe jak to o
    > moim idiolu...
    > Oj, jest gorzej niż myslałem...

    No, faktycznie. Koniu chyba w lustro patrzy, a pisze w necie do kogoś...

    > Cavallino, ale przecież ja tobie nie zarzucam, ze Tobie auto pali tyle
    > ile piszesz...
    > Ja tylko mówię o tym, że jednemu może palic 10 a drugiemu 20.
    > Sam mam swojego exela i w zaleznosci od tego jak jade, mam bardzo rózne
    > wyniki. Wiec skąd przekonanie, że jak tobie auto pali 15 to komuś innemu
    > nie może palić 10?

    Koniu po prostu zaniża swoje spalanie. Mi samochody palą 13l/100km i to jest
    jedyna norma! Wszyscy inni piszą bzdury.

    PS. Musisz się przyzwyczaić, że Koniu będzie próbował uzasadnić każdą bzdurę
    jeszcze innymi bzdurami. To jest jedyny nieomylny (w jego mniemaniu).

    --
    Axel