  • Data: 2013-04-18 14:30:36
    Temat: Re: Spalanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Cięcie? Koniu potrafi wstawić sfałszowany przez siebie cytat w
    > dyskusję...

    Aż tak dokładnie nie czytam cytatów.
    Ale czasami czytam co pisze i myśle: zaraz, zaraz, na co on odpowiada? I
    przewaznie jak sprawdze to okazuje sie, ze wyciął poł zdania zupelnie
    zmieniając sens. Nieladnie.

    Przyzwyczaiłem sie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,