  • Data: 2013-04-18 14:30:36
    Temat: Re: Spalanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Duzo mniejszym ?
    >
    > Hm, ale to chyba bardzo econo i bardzo przedstawicielsko.
    > 500km autostrada z predkoscia 80 za ciezarowka i z predkoscia 180 ?
    >
    > Bo u mnie podobnie jak u Cavalino - niewielka roznica.
    > Fakt ze trybu bardzo econo nie wytrzymuje, a bardzo przedstawicielsko
    > tez nie, no i 180 nie osiagam.

    Zapewne.
    Econo to econo - żadnego bezsensownego przyspieszania, osiąganie w miescie
    predkosci +20 o ile sie da i jazda na najwyższym biegu itd.
    Np. yaris 1,4 TD - rekord to 4,1 przy jezdzie z klimą (większośc trasa)

    A przedstawicielsko to przedstawicielsko - but i zawsze mi się spieszy :)

    Ale oczywiście nie wszystkie samochody dają takie róznice.
    Nie wszystkimi którymi jeżdziłem próbowałem też az tak bardzo
    przedstawicielsko.
    Nie zmienia to faktu, że w okreslonych okolicznościach takie róznice
    wystepuja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."