  • Data: 2013-04-18 16:49:54
    Temat: Re: Spalanie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a)

    >Zapewne.
    >Econo to econo - żadnego bezsensownego przyspieszania, osiąganie w
    >miescie
    >predkosci +20 o ile sie da i jazda na najwyższym biegu itd.
    >Np. yaris 1,4 TD - rekord to 4,1 przy jezdzie z klimą (większośc
    >trasa)

    Ja raz pojechalem oszczednie. Zadnego bezsensownego przyspieszania,
    przez cala trase nigdy nie wcisnalem pedalu do oporu, zadnych hamowan,
    rowniutka jazda ze stala predkoscia. I skonczylo sie na 16/100.
    Bo staralem sie trzymac rowno 190 na liczniku :-)

    >A przedstawicielsko to przedstawicielsko - but i zawsze mi się
    >spieszy :)

    Jesli o mnie chodzi to tak z rozsadkiem. Nie wciskam jesli wiem ze
    wkrotce wioska, nie wyprzedzam jak nie ma miejsca, jade ostro aby
    potem pojechac grzecznie za tirem.

    >Nie zmienia to faktu, że w okreslonych okolicznościach takie róznice
    >wystepuja.

    Ale nie az takie zeby dwa razy wiecej. To moze byc u mnie tak ze jak
    pojade oszczednie to 7.0, a jak pogrzeje autostrada to 8.5
    A jak pojade "jak zwykle", gdy srednia wychodzi 70, to tak miedzy 7.5
    a 8.5 :-)

    I podobne proporcje ma i mondeo i sierra i dacia, a nawet nubira mocno
    nie odbiegala :-)

    J.