-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spalanie
Date: Wed, 17 Apr 2013 17:44:44 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 37
Message-ID: <1...@b...poznan.pl>
References: <0...@b...poznan.pl>
<516972e3$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<1rwuswd0z7bj0$.3qmnm5n4c417.dlg@40tude.net>
<51697d98$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<194rplgqngbh3$.1cbq5lo4n660j$.dlg@40tude.net>
<5169d082$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<kkdtnk$jho$1@mx1.internetia.pl> <1...@b...poznan.pl>
<516b1a05$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<516c2757$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516c3782$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516d6bf7$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
<kkkd40$emm$1@news.dialog.net.pl>
<516dbb68$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516ebc46$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516ed4ab$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1366220684 28931 79.173.47.194 (17 Apr 2013 17:44:44
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Apr 2013 17:44:44 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489589
[ ukryj nagłówki ]Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
co następuje:
>>>>> Ja sprawdziłem doświadczenia w rodzinie, gdzie te same samochody,
>>>>> przy dość różnych stylach jazdy niezbyt się różnią w spalaniu.
>>>>> Różnica na egzemplarzu jakaś może być, na sposobie jazdy też, ale
>>>>> nie rzędu 30 czy 50%.
>>>>
>>>> Hmm? 50% to duzo?
>>>
>>> Przepaść/
>>>
>>>
>>>> Ostatnio jezdzac beznynowcem ale z mniejszym silnikiem niz 2 l
>>>> miałem: econo: 6 l
>>>> przedstawicielsko: 13l
>>>
>>> Tym samym?
>>> No to obstawiam, że jeździłeś tylko w jednym przypadku.
>>> Co już wystarczy, aby wynik zdyskwalifikować.
>>>
>> Tak, tym samym.
>> Po prostu jazda econo wyglada zupełnie inaczej niż czerpanie frajdy z
>> predkosci.
>
> Znowu mylisz pojęcia.
> Albo econo, albo jazda.
>
> To pierwsze to bzdura, odrzucona z założenia, to drugie, to
> prawidłowy wynik (w sensie że drugim jest normalna jazda, a nie jazda
> PH).
No i mamy wyjasnienie.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"
Następne wpisy z tego wątku
- 17.04.13 19:44 Budzik
- 18.04.13 11:04 Axel
- 18.04.13 13:18 J.F
- 18.04.13 14:30 Budzik
- 18.04.13 14:30 Budzik
- 18.04.13 16:49 J.F
- 18.04.13 17:23 Cavallino
- 18.04.13 17:32 Cavallino
- 18.04.13 17:39 Cavallino
- 18.04.13 17:40 Cavallino
- 18.04.13 21:52 Axel
- 18.04.13 23:00 Budzik
- 18.04.13 23:13 Budzik
- 18.04.13 23:13 Budzik
- 18.04.13 23:14 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i