-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spalanie
Date: Wed, 17 Apr 2013 16:46:07 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 32
Message-ID: <1...@b...poznan.pl>
References: <0...@b...poznan.pl>
<5169262d$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<516972e3$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<1rwuswd0z7bj0$.3qmnm5n4c417.dlg@40tude.net>
<51697d98$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<194rplgqngbh3$.1cbq5lo4n660j$.dlg@40tude.net>
<5169d082$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<kkdtnk$jho$1@mx1.internetia.pl> <1...@b...poznan.pl>
<516b1a05$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<516c2757$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516c3782$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516d6bf7$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
<kkkd40$emm$1@news.dialog.net.pl>
<516dbb68$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516ebc46$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1366217167 21515 79.173.47.194 (17 Apr 2013 16:46:07
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Apr 2013 16:46:07 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489585
[ ukryj nagłówki ]Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
co następuje:
>>> Ja sprawdziłem doświadczenia w rodzinie, gdzie te same samochody, przy
>>> dość różnych stylach jazdy niezbyt się różnią w spalaniu.
>>> Różnica na egzemplarzu jakaś może być, na sposobie jazdy też, ale nie
>>> rzędu 30 czy 50%.
>>
>> Hmm? 50% to duzo?
>
> Przepaść/
>
>
>> Ostatnio jezdzac beznynowcem ale z mniejszym silnikiem niz 2 l miałem:
>> econo: 6 l
>> przedstawicielsko: 13l
>
> Tym samym?
> No to obstawiam, że jeździłeś tylko w jednym przypadku.
> Co już wystarczy, aby wynik zdyskwalifikować.
>
Tak, tym samym.
Po prostu jazda econo wyglada zupełnie inaczej niż czerpanie frajdy z
predkosci.
Z diesla osobowego mam podobne spalania. Econo 4,5, natomiast
przedstawicielsko ponad 7.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy
potrafią zepsuć stalową kulę...
Pszemol: No to jest nas dwu...
Następne wpisy z tego wątku
- 17.04.13 18:57 Cavallino
- 17.04.13 18:58 Cavallino
- 17.04.13 19:44 Budzik
- 17.04.13 19:44 Budzik
- 18.04.13 11:04 Axel
- 18.04.13 13:18 J.F
- 18.04.13 14:30 Budzik
- 18.04.13 14:30 Budzik
- 18.04.13 16:49 J.F
- 18.04.13 17:23 Cavallino
- 18.04.13 17:32 Cavallino
- 18.04.13 17:39 Cavallino
- 18.04.13 17:40 Cavallino
- 18.04.13 21:52 Axel
- 18.04.13 23:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=