  • 1. Data: 2011-08-25 11:24:21
    Temat: Sony HX9V
    Od: Klapacjusz <k...@o...pl>

    Dzien dobry.

    Bardzo bym prosil o zerkniecie na 2 ponizsze fotki z aparatu Sony XHX9V.
    http://www.ephotozine.com/articles/sony-cybershot-ds
    c-hx9v-sample-photos-16480/images/DSC00013-portrait.
    JPG
    http://www.ephotozine.com/articles/sony-cybershot-ds
    c-hx9v-sample-photos-16480/images/DSC00100-clubhouse
    .JPG

    Bylem zdecydowany na zakup tego aparatu ze wzgledu na jego niestandardowe mozliwosci,
    ale kiedy przegladam zdjecia niepokoi mnie ich jakosc w skali 1:1. Mam wrazenie, ze
    ogladam rozmazany obraz w stylu akwareli... Czy to norma w tej klasie cenowej (1.1k
    PLN) czy jednak
    lepiej nie pchac sie w ten sprzet?
    Bardzo prosze o Wasze zdanie na ten temat, bo bylem praktycznie zdecydowany juz na
    ten aparat
    a tu taki zonk.

  • 2. Data: 2011-08-25 11:49:10
    Temat: Re: Sony HX9V
    Od: "PB" <p...@f...pl>

> [...]
    > wrazenie, ze
    > ogladam rozmazany obraz w stylu akwareli... Czy to norma w tej klasie

    Nie koniecznie w klasie cenowej, ale na pewno w klasie aparatów z matryca
    1/2.3", 16 Mpix i 16x zoom.
    Poszukaj czegos z wieksza matryca i mniejsza iloscia pixeli a na pewno za te
    pieniadze
    kupisz aparat który produkuje lepsze fotki.

    Pozdrowienia
    P.B.

  • 3. Data: 2011-08-25 12:15:59
    Od: Klapacjusz <k...@o...pl>

    "PB" <p...@f...pl> wrote:

> [...]
    >pieniadze
    >kupisz aparat który produkuje lepsze fotki.

    OK, tylko jak wspomnialem ten aparat ma tez inne plusy, na ktorych mi
    (no, mojej zonie) tez zalezy. Mam tu na mysli mozliwosc krecenia
    dobrych jakosciowo filmow (a ten Soniacz deklasuje wrecz
    w tej kwestii inne aparaty z tej polki) laczac przy tym niewielkie
    gabaryty oraz dodatkowe fiuczery typu naprawde niezly HDR,
    funkcje panoramy, zdjec 3D czy nawet GPS.
    Jesli znasz inny aparat w podobnej cenie i podobnych
    mozliwosciach to z pewnoscia przyjrze mu sie blizej...

    Oczywiscie wiem, ze aparat fot. ma robic przede wszystkich dobre zdjecia,
    stad moje watpliwosci na grupie. Gdybym kupowal sobie, to prioytety bylyby
    inne, ale w przypadku, kiedy zonie zalezy na filmikach, staram sie pogodzic
    ineteresy obydwu stron :)

  • 4. Data: 2011-08-25 12:34:39
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 8:15 am, Klapacjusz <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    > inne, ale w przypadku, kiedy zonie zalezy na filmikach, staram sie pogodzic

    Godzenie interesow stron, polega na kompromisie.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 5. Data: 2011-08-25 15:57:40
    Od: u...@d...invalid

    W dniu 2011-08-25 13:24, Klapacjusz pisze:
> [...]
    > lepiej nie pchac sie w ten sprzet?
    > Bardzo prosze o Wasze zdanie na ten temat, bo bylem praktycznie zdecydowany juz na

    Dziwne, że nie postanowiłeś obejrzeć zdjęć z aparatu za 1.1k PLN przed
    wydaniem na niego pieniędzy. Kiedyś podobnie naciąłem się na H9, cieszę
    się, że spadł z regału i musiałem kupić normalny aparat dla kogoś kto
    chce robić zdjęcia, które później będzie chciał jeszcze oglądać.

  • 6. Data: 2011-08-25 16:24:05
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 11:57 am, u...@d...invalid wrote:

> [...]
    > się, że spadł z regału i musiałem kupić normalny aparat dla kogoś kto
    > chce robić zdjęcia, które później będzie chciał jeszcze oglądać.

    Z czego wywnioskowales, ze on ten aparat kupil?
    Przeczytaj jeszcze raz, albo kilka razy i postaraj sie zrozumiec
    czytany tekst.
    Mocno zwroc uwage na poczatek pierwszego zdania: "Bylem zdecydowany na
    zakup tego aparatu".
    Nastepnie zwroc uwage na inny fragment zdania: "czy jednak lepiej nie
    pchac sie w ten sprzet?"

    Potem poczytaj sobie pod ponizszymi linkami.
    http://przeglad-tygodnik.pl/pl/artykul/kraj-wtornych
    -analfabetow
    http://www.szachyinietylko.info/index.php/blogi/60-p
    olska/221-wtorny-analfabetyzm-poowy-polakow

  • 7. Data: 2011-08-25 16:55:07
    Od: u...@d...invalid

    W dniu 2011-08-25 18:24, Zygmunt Dariusz pisze:

    c-hx9v-sample-pho...
    >>> http://www.ephotozine.com/articles/sony-cybershot-ds
    c-hx9v-sample-pho...

    > Z czego wywnioskowales, ze on ten aparat kupil?

    Z wtórnego analfabetyzmu.

    > Przeczytaj jeszcze raz, albo kilka razy i postaraj sie zrozumiec
    > czytany tekst.

    Dziękuję, mam nadzieję, że Twoja uwaga pozwoli mi się stać lepszym
    nieanalfabetyzm wtórnym.

    > Mocno zwroc uwage na poczatek pierwszego zdania: "Bylem zdecydowany na
    > zakup tego aparatu".
    > Nastepnie zwroc uwage na inny fragment zdania: "czy jednak lepiej nie
    > pchac sie w ten sprzet?"

    Skoro tak szczególnie wnikasz w przyczyny to ja bym raczej stawiał na
    nieszczęśliwe dzieciństwo i chęć dokuczenia jako formy zemsty za
    nieszczęścia które mnie spotkały ;)

  • 8. Data: 2011-08-25 17:15:54
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 12:55 pm, u...@d...invalid wrote:

> [...]
    >
    > Skoro tak szczególnie wnikasz w przyczyny to ja bym raczej stawiał na
    > nieszczęśliwe dzieciństwo i chęć dokuczenia jako formy zemsty za

    Ciesze sie, ze pomoglem ci zrozumiec.

  • 9. Data: 2011-08-25 17:34:49
    Od: u...@d...invalid

    W dniu 2011-08-25 19:15, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Ciesze sie, ze pomoglem ci zrozumiec.
    >
    > Ziggy Photo - American Professional Photographer
    > http://www.ziggyphotoonline.com/

    To ciekawe, ponieważ starałem się nikogo nie obrażać, natomiast
    publiczne nazywanie kogoś analfabetykiem jest obraźliwe i może być formą
    dokuczenia o której piszę. Wystarczyłaby uwaga.

  • 10. Data: 2011-08-25 18:57:19
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 1:34 pm, u...@d...invalid wrote:

    > To ciekawe, ponieważ starałem się nikogo nie obrażać, natomiast
    > publiczne nazywanie kogoś analfabetykiem jest obraźliwe i może być formą
    > dokuczenia o której piszę. Wystarczyłaby uwaga.

    Wlasnie byles przykladowym wtornym analfabeta, nie rozumiejacym tego
    na co odpowiadales.
    Nie oczekiwalem podziekowan za wyjasnienie ci tego zjawiska ale nie
    musisz sie tez obrazac.
    Obrazac sie mozna za oczernianie i insynuacje, ale nie za stwierdzenie
    faktu.
    Podalem ci linki do opisow wtornego analfabetyzmu, z ktorymi
    powinienes sie zapoznac.
    Tak naprawde, to nie masz sie czego wstydzic, bo znajdujesz sie w
    wiekszosci ktora posiada ta przypadlosc.
    Teraz jest w polsce moda, na rozne dyslekcje.

    Uwaga do twojego powyzszego tekstu: nazywa sie kogos analfabeta lub
    analfabeta wtornym ale nie "analbabetykiem".