  • 11. Data: 2011-08-25 19:11:39
    Temat: Re: Sony HX9V
    Od: Grzegorz Maj <g...@g...com>

    On 25 Sie, 14:15, Klapacjusz <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    > dobrych jakosciowo filmow (a ten Soniacz deklasuje wrecz
    > w tej kwestii inne aparaty z tej polki)  laczac przy tym niewielkie
    > gabaryty oraz dodatkowe fiuczery typu naprawde niezly HDR,
    > funkcje panoramy, zdjec 3D czy nawet GPS.
    > Jesli znasz inny aparat w podobnej cenie i podobnych
    > mozliwosciach to z pewnoscia przyjrze mu sie blizej...
    >
    > Oczywiscie wiem, ze aparat fot. ma robic przede wszystkich dobre zdjecia,
    > stad moje watpliwosci na grupie. Gdybym kupowal sobie, to prioytety bylyby
    > inne, ale w przypadku, kiedy zonie zalezy na filmikach, staram sie pogodzic

    dodaj kilka stówek, i kup sobie nexa 3 + 18-55, albo epl.

  • 12. Data: 2011-08-25 19:41:13
    Od: u...@d...invalid

    W dniu 2011-08-25 20:57, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Wlasnie byles przykladowym wtornym analfabeta, nie rozumiejacym tego
    > na co odpowiadales.

    Ciekawe, że wystarczy raz błędnie zrozumieć treść, aby być jednoznacznie
    określonym jako "_przykładowy_ wtórny analfabeta". Myślę, że moja opinia
    na temat Twojej uszczypliwości jest bliższa prawdy. Mam nadzieję, że
    zaświadczeń nie wystawiasz ;) Jeśli na podstawie jednego posta tak
    twierdzisz, to moim zdaniem to jest właśnie przykładowa próba wyrażenia
    własnych emocji, z którymi powinieneś sobie radzić inaczej niż
    wyładowywać się publicznie na innych. Masz problem, pl.rec.foto.cyfrowa
    nie jest najlepszym miejscem do jego rozwiązania ;)

    A za materiały dziękuję, nieco nawet moją wiedzę na ten temat
    poszerzyły. Jednak do przedstawionego tam profilu w ogóle nie pasuję.

  • 13. Data: 2011-08-25 20:18:37
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 3:41 pm, u...@d...invalid wrote:

> [...]
    > wyładowywać się publicznie na innych. Masz problem, pl.rec.foto.cyfrowa
    > nie jest najlepszym miejscem do jego rozwiązania ;)

    To tyczylo sie tylko tego konkretnego przypadku.
    Takich mozna tu znalezc duzo.

    Najbardziej jednak widoczne jest tu, skurwienie takich mszczacych sie
    anonimowych gnojkow jak GR vel GR001 oraz jakno i olo.
    Chec zemszczenia sie odbiera im rozum i przestaja logicznie myslec i
    pisac.
    Takie anonimy jak GR i olo, to zwykle lano i tylko janka mi szkoda ze
    sie tak swoja glupota obnaza.

    > A za materiały dziękuję, nieco nawet moją wiedzę na ten temat
    > poszerzyły. Jednak do przedstawionego tam profilu w ogóle nie pasuję.

    Sam wiec widzisz, jaki madry, ten wspolczesny, wyksztalcony Polski
    narod.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 14. Data: 2011-08-29 08:46:45
    Od: "TomS" <t...@o...pl>

    Panowie troszkę zboczyli z tematu..

    Według mnie nie kupisz nic lepszego w tej kategorii cenowej, to jest bardzo
    fajny aparat i robi świetne zdjęcia. Porównaj sobie jeszcze tego Sony HX9V i
    Panasonica DMC-TZ20 i wybierz.
    Są bardzo podobne do siebie.. Te dwa aparaty nie mają sobie równych w tej
    kategorii i przedziale cenowym.

    Pozdrawiam!

  • 15. Data: 2011-08-31 12:12:21
    Od: Klapacjusz <k...@o...pl>

    "TomS" <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >Panasonica DMC-TZ20 i wybierz.
    >Są bardzo podobne do siebie.. Te dwa aparaty nie mają sobie równych w tej

    No na dpreview w tej klasie aparatow wygral canon sx230 hs, chociaz
    nie wiem na ile wierzyc tym testom i samej stronie.

  • 16. Data: 2011-09-02 10:02:11
    Od: "TomS" <t...@o...pl>

    dpreview, dcresource, steves-digicams..
    to najlepsze strony w sieci, raczej można ufać ich testom.
    Ostatnio pojawiła się (głównie na Facebook'u) DigitalRev, która też jest
    bogata w informacje oraz filmy instruktażowe typu 'co i jak zrobić', ludzie
    którzy przeprowadzają testy są śmieszni (pozytywnie), można się pośmiać, i
    dużo nauczyć.. u nich zawsze wesoło, polecam pooglądać ich filmy.

    http://www.dcresource.com/reviews/comparisons/2011-c
    ompact-gps-ultra-zoom-cameras?page=0,6
    na powyższej stronie najlepiej wypadł Sony i ten właśnie Canon o którym
    wspomniałeś.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 17. Data: 2011-09-05 06:52:36
    Od: Klapacjusz <k...@o...pl>

    "TomS" <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    compact-gps-ultra-zoom-cameras?page=0,6
    >na powyższej stronie najlepiej wypadł Sony i ten właśnie Canon o którym

    Tak, dzieki, juz zdecydowalem sie na tego soniacza i moja zona
    juz nim jest zachwycona od paru dni :)

  • 18. Data: 2011-09-09 11:44:14
    Od: "TomS" <t...@o...pl>

    Gratuluję wyboru, bardzo fajny aparat.
    Miałem okazję obmacać HX5V, i zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie.
    Bardzo fajny tryb panoramy i funkcja HDR.
    HX9V jest na pewno jeszcze lepszy.

    Pozdrawiam
    Tom