    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Date: Tue, 15 Mar 2016 11:07:21 +0100

    On Mon, 14 Mar 2016 14:42:19 -0700 (PDT), Konrad Anikiel
    <a...@g...com> wrote:
    > Kiszka. Amatorzy na youtubie robią bardziej zaawansowane programy.
    Zero m
    > ateriałów filmowych, stockowe zdjęcia, jakieś piłeczki na sznurka
    > ch, jednym słowem nędza. Zero budżetu. Doktor Rożek ze swoja angiel
    > szczyzną na poziomie Kunta Kinte też nie porywa. Będzie się musia
    > ł bardziej postarać, bo straci widza po miesiącu. A w sumie, może t
    > o teraz adekwatny poziom dla przeciętnego oglądacza rządowej
    telewizo
    > rni...

    Przyznaj, że ta wstawka Gościu Niedzielnym na końcu miażdży :).

    Podzielam uwagi. Ktoś napisał, że może forma wyewoluuje, oryginalna
    sonda też nie była na początku taka jak później.
    Ale jeśli się nie zmieni to faktycznie za miesiąc już nikt programu
    nie zauważy.
    Nie do końca rozumiem sens tych wstawek starej sondy - zapowiadano,
    że będzie komentarz do starych fragmentów aby pokazać co się
    zmieniło. Nie zauważyłem aby te wstawki były jakoś specjalnie
    komentowane. Np. te fragmenty o konstrukcji skrzydeł, brak
    współczesnego komentarza o podobnej głębi merytorycznej.

    --
    Marek