  • Data: 2016-03-16 00:05:53
    Temat: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-03-15 21:37, masti wrote:
> [...]
    'na odpierdol', ale gdzieś w tamtym końcu skali zaangażowania firmy. Oczywiście nie
    przesądzam że prowadzący nie ma szansy na ogarnięcie się, ale po pierwsze w
    dzisiejszej telewizorni musiałby być sprawnym managerem, showmanem, leaderem zespołu,
    redaktorem merytorycznym, organizatorem, negocjatorem, słowem człowiekiem-orkiestrą.
    A po drugie musi się mierzyć z legendą, bo taka jest formuła. Przecież to jasno widać
    że ani jedno ani drugie nie jest mocną stroną Rożka. Dyrekcja po prostu źle to
    zorganizowała. Albo wybrała nie tego człowieka, albo dała jednemu człowiekowi za duży
    temat do ogarnięcia. Powinien mieć więcej czasu na przygotowanie pierwszych odcinków,
    więcej ludzi do stworzenia/zdobycia materiałów, dogadania odwiedzin w miejsach gdzie
    jest coś do pokazania. A czasu miał więcej niż tydzień. Teraz będzie miał tylko
    tydzień na przygotowanie dw
    óch nastepnych. Zresztą, dwa krótkie odcinki, zamiast

    pokazywał fragmenty i przeplatał je komentarzem, albo cały film z bardzo bogatym
    wstępem. To był naprawdę dobry program, ale Stanisław Janicki to był mistrz. W
    przypadku Sondy2 sama formuła nie wystarczy, sam Rożek nie wystarczy, same fragmenty
    oryginalnych programów nie wystarczą, materiały filmowe, studio, goście, przyniesione
    przez nich rekwizyty itd. To tak nie działa. To trzeba umić. Oryginał był skierowany
    do ambitnej widowni, Sonda2- dokładnie do tej samej, bo młodzież która nie widziała
    oryginału nie zainteresuje się kopią. A Rożek sprawia wrażenie jakby gadał do
    ciemnego luda. Takiego co wszystko kupi, jak to jego szef mawia...

    > "młodzież" która widziała oryginał to ma juz dzieci w swoim ówczesnym
    > wieku :)

    moje dziecię (15lat) widziało większość oryginalnych odcinków sondy
    (przy niektórych się nudził, natomiast niektóre o charakterze
    ponadczasowycm obejrzał z zainteresowaniem do końca).
    Wczorajszą Sondę2 skwitował krótko "wolę zobaczyć SciFuna".