  • Data: 2016-03-15 01:18:03
    Temat: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-03-14 22:42, Konrad Anikiel wrote:

    > Kiszka. Amatorzy na youtubie robią bardziej zaawansowane programy. Zero materiałów
    filmowych, stockowe zdjęcia, jakieś piłeczki na sznurkach, jednym słowem nędza. Zero
    budżetu. Doktor Rożek ze swoja angielszczyzną na poziomie Kunta Kinte też nie porywa.
    Będzie się musiał bardziej postarać, bo straci widza po miesiącu. A w sumie, może to
    teraz adekwatny poziom dla przeciętnego oglądacza rządowej telewizorni...

    dokładnie. Np. youtubowy kanał SCIFUN bije sondę2 na głowę (tematami,
    zaangażowaniem i sposobem przedstawiania).

    Ja prawie zasypiałem już na drugiej części - nudne strasznie (skakanie z
    tematu na temat, płytkie przedtsawianie dlaczego tak a nie inaczej).

    Brak polemiki, czyli przedstawienia danego problemu z różnych punktów
    widzenia (jak w sondzie 1: inżynier vs fizyk), w której na spokojnie
    dwie strony przedstawiały swoje refleksje (podkreślam zwrot 'na
    spokojnie'). U dr Rożka zabrakło tego spokoju i pewności w głosie
    (króki oddech to oznaka, że trema go trzymała - a może wiele powtórek
    kręcili i dlatego tak wyszło....)

    Tematy jakie pokazali - to jakieś takie...... oklepane (dobrze się
    zaczynało a potem zeszli do poziomu gorszego od np. deFacto (choć akurat
    jako tako deFacto lubie - chodzi mi o dobór tematów do programu stricte
    popularno-naukowego).

    Może poczekam jeszcze do następnych odcinków i jak będzie zero zmiany to
    sobie daruję.